Сторінка 4 з 7

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 14, 2009 23:27
r2
Покажи що получилось, бо в мене щось не виходить з фото. І як без матриці можна зробити (в повітрі чи що).

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 14, 2009 23:38
r2

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 14, 2009 23:50
r2
З тяжким трудом і працьою одного хакера щось вийшло.

ПовідомленняДодано: Суб серпня 15, 2009 22:40
NoUaZ
А таку кришу бачили?
http://auto.ria.ua/auto_uaz_1537705.html

ПовідомленняДодано: Нед серпня 16, 2009 11:26
FreeFraG
ИМХО, самая пристойное исполнение крыши у "КОМПОЗИТА". Если не ошибаюсь, такая крыша есть у SVlad.

ПовідомленняДодано: Нед серпня 16, 2009 12:28
Дмитрий Петрович
Видели еще крышу с багажником углубленным на крыше.
Вполне ничего и , наверное, функционально.
Но фото нет.

По "старому дизайну":
Основной недостаток - что нельзя вклеить окна в боковины - там нет плоскости.
Да и торчащие уши сзади не очень + увеличивают боковой габарит.

Мій дах 2 майстри-самоучки ліпили 2 дні Без матриці, прямо на машині.+ пів дня зварка каркаса задньої дверки.Смола Havel composites 440m 888 -30кг. Затрати по матеріалах 147уо+ біля70грн метал+біля20уо всяка фігня, зараз не згадаю.До якості нема претензій, дизайн убогий.


Автор сам ответил: "дизайн убогий".
Кроме того, однозначно, там поверхность была весьма корявая.
Это не мое мнение, а свойство технологии стеклопластика. В таком случае требуется много времени и усилий для доводки под покраску.
Для мелкосерйного изготовления такой метод абсолютно непригоден.
Для себя "любимого" - да, что угодно и как угодно.

ПовідомленняДодано: Нед серпня 16, 2009 13:59
Mykola STARyy
Покажи що получилось, бо в мене щось не виходить з фото. І як без матриці можна зробити (в повітрі чи що).
Фото в "Актовому залі" тема STARyy. УАЗ обдерточервоного кольору з білим верхом. Робили так: там же де смолу купували готові плоскі панелі і труби із склопластику. З труб вирізали радіусні поверхні. Все це приклепували до каркасу. А далі традиційно- склотканина, смола.

ПовідомленняДодано: Нед серпня 16, 2009 19:36
Дмитрий Петрович
Посмотрел.
Для единичного изготовления - метод даже очень ничего.
Да и результат получше , чем я ожидал, если самому лепить полностью плоскости.
Поздравляю!.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 17, 2009 4:08
FreeFraG
Вот ссылка на галерею с крышей:
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/thum ... by&uid=172

Хороший и простой вариант. Единственный недостаток - невозможно крепить желающим экспедиционный багажник на крышу, а такую красоту сверлить - кощунство.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 17, 2009 11:02
Mykola STARyy
Для единичного изготовления - метод даже очень ничего.
Цим методом всі станції юних техніків користуються з початку 70-х а може і раніше. Причому він годиться як для одиничних виробів так ідля матриць. Справа не в цьому. Цікаво як поведуть себе Ваші матеріали, чи не будуть коробитись або вигоряти на сонці, тріскати зимою, ядумаю Ви чули як тріщить металевий кузов при -10.+ прогрів від пічки і практично миттєве охолодження. Наскільки Ваш виріб стійкий до подряпин і чи не вийде так, що через пів року поверхня вигорить а подряпини будуть лізти в очі і треба буде фарбувати, а це як Ви казали 200$ min. А стосовно недоліків львівського даху, то вуха і неможливість врізати вікна це огріхи конструкції. Виправити їх спеіцалістам Вашого рівня(без іронії) за іграшку. Дизайнерський прорахунок в тому що машина і дах виконані в абсолютно різних стилях. А "Композит" дає єдність композиції. Це не каламбур а термін з курсу художнього конструювання. І на один виріб Ви(покупець) реагуєте- "ТАК, ЦЕ ВОНО, ХОЧУ !!!" а на другий "и так сойдет".
П.с. До речі дах на УАЗ куди відповідальніша штука ніж капот на ХАММЕР.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 17, 2009 11:09
Mykola STARyy
Хороший и простой вариант.
Так це той самий "Композит"

ПовідомленняДодано: Пон серпня 17, 2009 20:54
Дмитрий Петрович
Mykola STARyy написав:
Цікаво як поведуть себе Ваші матеріали, чи не будуть коробитись або вигоряти на сонці, тріскати зимою, ядумаю Ви чули як тріщить металевий кузов при -10.+ прогрів від пічки і практично миттєве охолодження. Наскільки Ваш виріб стійкий до подряпин і чи не вийде так, що через пів року поверхня вигорить а подряпини будуть лізти в очі і треба буде фарбувати, .


Здається на це я конкретно відповів в повідомленні від
Пт Авг 14, 2009 21:26 (дивись вище), там де і ішлося про Хаммер.
Ще не один наш виріб не росипався як труха.
А от ремонтувати подібні вироби нам привозили. І не однаразово.
Це наслідок поганої економії як на якості матеріалів, так і на їх кількості в виробі, та порушення технології.
Цим особливо грішать бампера, що виготовляються на заміну, як запчастини. Аби подешевше. Та й кузова грузових Таврій -теж.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 17, 2009 21:46
Mykola STARyy
Здається на це я конкретно відповів
:?: :?: :?:
Розмова йде в режимі даблмонолог. Жодної конкретної відповіді не бачу. Може я не там читаю?

ПовідомленняДодано: Вів серпня 18, 2009 17:27
Дмитрий Петрович
Якщо для вас відповідь, що наші вироби їздять з 1998р. на автобусах на базі ГАЗелі, а с 1991р на ЛАЗах, і нічого з ними не робиться,
и ви це можете особисто подивитися у себе в місті, а не влаштовувати перепалку,
тоді якої більш конкретної відповіді ви бажаєте?.
Є сумніви - з"ясовуйте їх реально і конкретно, а не у вигляді уявних заперечень:
- Приїджайте до нас, як ми вже всіх раніше всіх запрошували разом з Shurik, і на конкретних взірцях і нашій реальній роботі сперечайтесь.

ПовідомленняДодано: Вів серпня 18, 2009 17:59
Olexa
Mykola STARyy, ПЕРСОНАЛЬНЕ ЗАУВАЖЕННЯ згідно пукнктів 4.1.1, 2.4 та 2.13 Правил.

Адміністратор Форума