Сторінка 1 з 3

Надлишковий тиск у мостах

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 16, 2011 1:48
Bobikus
Цю тему відділено з теми Актовый зал -> дмитрий мдс.
дмитрий мдс написав:. При разборке моста оказалось масляная эмульсия, хотя и сапуны выведены под капот. Может в мостах создавать избыточное давление, что бы вода не попадала.
Теж про це думаю. Поки 3 варіанти

- компресор зі стравлюючим клапаном або редуктором,
- вивід картерних газів в сапуни
- вивід вихлопних газів туди ж

На якому варіанті зупинився?

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 16, 2011 7:59
дмитрий мдс
У меня компрессор и ресивер уже стоят, поэтому думаю редукционный клапан, настроенный так, что бы загонял 0,5атм.

ПовідомленняДодано: Чет грудня 22, 2011 23:31
Константин
Bobikus написав:- вивід вихлопних газів туди ж


ОГО! :shock:
просветите, это как?

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 10:32
Olexa
Константин написав:
Bobikus написав:- вивід вихлопних газів туди ж


ОГО! :shock:
просветите, это как?

Якось був сплющив вихлопну трубу. Двигун, в принципі, якось пробивався, але йому було ну ду-уже важко.

Якщо заважати двигунові видихати, то впаде потужність.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 10:49
Drifter
Як варіант відвести частину вихлопних газів у агрегати.
Але якщо станеться так що двигун заглох, а мости у воді, то ні вихлопні ні картерні гази вже не спасуть.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 11:33
Olexa
Drifter написав:Як варіант відвести частину вихлопних газів у агрегати.

Бензин складається з вуглецю (C) та водню (H). А продукти його згоряння (окислення) — відповідно з вуглекислого газу (CO2) та водяної пари (H2O). Вуглекислий газ при охолодженні залишається газом, а от водяна пара конденсується у воду. І отримуємо воду в агрегатах.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 12:20
Константин
Olexa написав:
Drifter написав:Як варіант відвести частину вихлопних газів у агрегати.

Бензин складається з вуглецю (C) та водню (H). А продукти його згоряння (окислення) — відповідно з вуглекислого газу (CO2) та водяної пари (H2O). Вуглекислий газ при охолодженні залишається газом, а от водяна пара конденсується у воду. І отримуємо воду в агрегатах.


+100, - утром при прогревании вода из выхлопной капает.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 12:21
Olexa
Константин написав:
Olexa написав:
Drifter написав:Як варіант відвести частину вихлопних газів у агрегати.

Бензин складається з вуглецю (C) та водню (H). А продукти його згоряння (окислення) — відповідно з вуглекислого газу (CO2) та водяної пари (H2O). Вуглекислий газ при охолодженні залишається газом, а от водяна пара конденсується у воду. І отримуємо воду в агрегатах.


+100, - утром при прогревании вода из выхлопной капает.

Тому що труба ще холодна, і вода встигає зконденсуватися.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 12:23
Константин
вообще то, чем заморачиваться на такие сложные схемы и доводку агрегатов, проще после покатушки слить масло, если воды нет - ок, если есть- залить новое.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 12:47
Voditel
Вывести в агрегаты отвод кратерных газов.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 14:02
Bobikus
Константин написав:
Bobikus написав:- вивід вихлопних газів туди ж


ОГО! :shock:
просветите, это как?


Дуже просто- врізанням мідного штуцера в випускний колектор. Вихлопний тракт залишати без змін, нічого не потрібно обмежувати чи закривати. Секрет у тому, що при звичайній їзді надлишковий тиск у тракті в середньому +0,5 атм, а при заїзді у воду він росте настільки, скільки потрібно, тобто регулюється глибиною занурення. І ще щодо дії вуглекислого газу та пари - категорично не погоджуся. У мостах немає отворів, які дозволять проходити диму та парі через них, залишаючи конденсат. Все, що відбудеться в такому випадку - збільшення та зменшення тиску незадимленого повітря у картерах мостів, дим проходитиме та вертатиметься по шлангу максимум 10 см. Тобто дим до картера не пропустить зворотній тиск, створений стисненим повітрям у картерах мостів та кпп+рк, а конденсат у шлангу на цьому проміжку зливатиметься по стінках шлангу назад у колектор.

Щодо відведення картерних газів - вважаю це теж дуже непоганою ідеєєю, але потрібно дізнатися тиск, який там гуляє а також наслідки заглушки шлангу вентиляції (на відміну від вихлопа там потрібно заглушувати).

P.S. Думаю, з поваги до автора теми, є сенс попросити адміністраторів розділу перенести розмови про надлишковий тиск у мостах у іншу, більш відповідну тему. Наперед дякую.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 14:14
Olexa
Bobikus написав:І ще щодо дії вуглекислого газу та пари - категорично не погоджуся. У мостах немає отворів, які дозволять проходити диму та парі через них, залишаючи конденсат. Все, що відбудеться в такому випадку - збільшення та зменшення тиску незадимленого повітря у картерах мостів, дим проходитиме та вертатиметься по шлангу максимум 10 см. Тобто дим до картера не пропустить зворотній тиск, створений стисненим повітрям у картерах мостів та кпп+рк, а конденсат у шлангу на цьому проміжку зливатиметься по стінках шлангу назад у колектор.

Гм, дійсно. Але все одно залишаються конвекція та дифузія. Але з ними вже дійсно важко припустити теоретично, чи становитимуть вони проблему. Потрібен експеримент. :) Або поршень. :shock: :D

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 19:57
аир болотный
Використання картерних газiв вважаю недопустимим так як це викличе пiдвищення тиску в самому двигунi, що шкiдливо вплине на його роботi, особливо якщо добре пiдношена група.
Для двигуна завжди краще коли картерний тиск приближаеться до атмосферного тим бiльше, що вентиляцiя також вiдводить шкiдливi сумiшi якi утворюються в серединi.
Окрiм цього може вилiзти ще ряд проблем як то видавлюе масло з двигуна ну i т.д.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 20:53
дмитрий мдс
собрал систему излишнего давления в мостах
Зображення
Зображення
Зображення
от ресивера 6мм воздушным шлангом к регулятору давления (прямого действия, настроенного на 0,2атм) дальше на электроклапан и в мосты. Перед заездом в воду включаю клапан и пока не выключю поддерживает в мостах 0,2атм.
Регулятор давления и клапан купил у дедов на базаре по 30грв. Завтра попробую в действии.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 21:40
Уазонутый
Давление увеличивается с каждым метром погружения на 1 атм
те на глубине 1 м давление воды будет составлять 1 атм,на 2 м 2 атм
0,2 это мало,не спасет