Сторінка 1 з 2

колёса

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 0:39
Женька
доброго времени суток!у меня такой вопрос- есть купера 33-12.5-р15 и есть диски с шириной 6.5 на сколько реально совместить их?и какие могут быть последствия? зарание благодарен

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 1:03
Shurik
Каюк колесам будет.

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 1:16
Женька
А какая тогда должна быть ширина и какие лутше брать денег маловато(((((

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 2:25
Shurik
US WHEELS стальные минимум 10" шириной.

Но найти их.... Вылет вроди -20, но советую проверить.

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 9:12
Drifter
Женька написав:А какая тогда должна быть ширина и какие лутше брать денег маловато(((((

Розрахунково диск має бути на 20% вужчий ніж гума, для позашляховика можливо ще трішки вужчий, щоб було менше шансів розбортуватися при спусканні, але не набагато вужчий.

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 10:32
Olexa
Навіщо розрахунково, якщо є сайт виробника, на якому чітко написано: 8.5 - 11.0 дюймів.

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 15:38
Айри
Женька написав:...и какие лутше брать денег маловато(((((
Сделай разварки из родных стоковых...

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 20:18
MudMax
Если по говнам ездить, то больше чем 8" не бери. И пофиг что пишет производитель, он же думает, что мы на них будем 130 км/ч ганять, или сколько там у куперов индекс скорости.

ПовідомленняДодано: Сер січня 11, 2012 11:09
Olexa
MudMax написав:Если по говнам ездить, то больше чем 8" не бери. И пофиг что пишет производитель, он же думает, что мы на них будем 130 км/ч ганять, или сколько там у куперов индекс скорости.

А точно буде номально прилягати? Може, хоча б мінімальну ширину, заявлену виробником (8.5")?

ПовідомленняДодано: Сер січня 11, 2012 11:30
MudMax
Olexa написав:А точно буде номально прилягати? Може, хоча б мінімальну ширину, заявлену виробником (8.5")?

Точно. На Шуріка машину ставили 33/12,5 на 7" диск, на Махно машину ставили 33/13,5 на 8" диск, ніяких проблем не було, тільки плюси. Менше зайвого забивається між диском і гумою, розбортуватись навіть з тиском 0,0 не вдалось. Із мінусів - якщо багато асфальтом їздити, то мабудь гума зношуватиметься нерівномірно.

ПовідомленняДодано: Сер січня 11, 2012 18:19
Shurik
Точно. На Шуріка машину ставили 33/12,5 на 7" диск


И чтоб разбортироватся тянули лебедкой другую машину под 90 градусов, при давлении 0.5. И потом еще в грязи назад забортировались, и самое смешное - колесо до сих пор не спускает. Правда мы именно его чуть в Перечине не потеряли, но Это совсем другая история. :)

ПовідомленняДодано: Сер січня 11, 2012 20:57
Drifter
У мене з дисками виходило з крайності в крайність. Спочатку ставив шину 33х10,5 на стандартний УАЗівський диск шириною 6", і відїздив так десь півтора роки, зносу середини шини не спостерігалося. Тепер ці шини їздять на диску шириною 8,5" теж років півтора, в ноль не здуваюся ніколи, та пісок і бруд на ширшому диску добряче під обод набивається.

ПовідомленняДодано: Чет січня 12, 2012 15:02
Bobikus
На мою думку нічого страшного. особисто ставив 12,5 на 7-дюймовий диск, враження лише позитивні. Як на мене, в оффроуді це навіть краще ніж на ширший з таких причин:

- на асфальті стирається тільки центр колеса (при високому тиску)
- через округлість робочої зони колеса менше тертя і менший його знос (також мабуть менше споживання)
- більш захищений диск при бокових ударах та зносах з колії, адже колесо на вузькому диску виступає, створюючи своєрідний бампер від ударів об тверді стінки колій, каміння ітп.

ПовідомленняДодано: Чет січня 12, 2012 21:16
аир болотный
Чомусь усi делiкатно обходять питання керованостi :) .
На скiльки я знаю то рiзниця бiльша за 20% мiж гумою та диском призводить до такого явища як пiдломування гуми, що рiзко негативно впливае на керованiсть, особливо чiтко це спостерiгаеться на асфальтi при керуваннi в рiзнобiч.
Гадаю на це теж слiд звертати увагу.

ПовідомленняДодано: Чет січня 12, 2012 22:59
Drifter
аир болотный написав:Чомусь усi делiкатно обходять питання керованостi :) .
На скiльки я знаю то рiзниця бiльша за 20% мiж гумою та диском призводить до такого явища як пiдломування гуми, що рiзко негативно впливае на керованiсть, особливо чiтко це спостерiгаеться на асфальтi при керуваннi в рiзнобiч.
Гадаю на це теж слiд звертати увагу.


На гумі 33х10,5 І на дисках шириною 6" і на дисках 8,5" різниці в керованості на асфальті не відчув, хоча швидкості тримаю на трасі переважно під сотню.