Сторінка 1 з 3

Дискові гальма - поділіться досвідом

ПовідомленняДодано: Вів лютого 08, 2011 15:43
Bobikus
Чув, що при установці дискових гальм наймасовішим способом (установка план-шайб та суппортів від Газелі) на УАЗ потрібно точити диски:

- Від Соболя розточувати ЦО
- Від Патріота проточувати, бо не поміщаються колодки, ширина між поршнями не дозволяє насадити колодки в супортах на диск.

Хто має досвід, прошу спростувати/підтвердити цю інфу.

Також дуже прошу описати що ще потрібно до повного комплекту - всі розповідають по-різному, з того, що я запам'ятав - якісь сальники, перехідники гальмівних шлангів, болти з КрАЗа... Що повинно бути насправді?!

ПовідомленняДодано: Вів лютого 08, 2011 17:45
DIMON
В соболячих ЦО
Колесные шпильки - соболь...
Болты - газон(карданные)
Запастись шайбами (уаз ступичные)
Шланги: в.1 заказать нужной длины и нужными торцами
в.2 Собрать конструктор из двух (соболь с ухом, 2410 кажись короткий), я собирал в.2...
Орэст, а шо мало тем по этому вопросу? я даже не набирал, а копировал свой текст...

ПовідомленняДодано: Вів лютого 08, 2011 22:35
Bobikus
DIMON написав:.
Орэст, а шо мало тем по этому вопросу? я даже не набирал, а копировал свой текст...


Дім, проблема у тому, що їх забагато. В одній говорять про реакцію дайців на диски, в іншій про продаж план-шайб, в третій згадують про потребу якихось сальників, не уточнюючи яких, у ще одній є питання, які залишаються без відповідей... А мені, як пересічному юзеру, який хоче руцями поставити весь комплект (і яких тут ще буде сотнями) потрібно просто знати однозначно правильну інформацію. Коротше цією темою я хотів би поставити крапку над всесвітнім безпорядком, форум це не тільки балакалка але і циклопедія трошки, ні?

Відтак для порядку поставлю кілька уточнюючих питань:

1. Конструктора з названих шлангів достатньо чи потрібні ще перехідники з 10 на 12 чи навпаки?
2. Чи правда, що патрівські диски перед установкою потрібно проточувати?

ПовідомленняДодано: Вів лютого 08, 2011 23:54
FreeFraG
Соболь - точить 100%
Шпильки оставил родные. Длины хватило.

Шланги я собирал из двух:
1-й - шланг Москвичевский 2140 рабочего цилиндра сцепления. (Длина порядка 15 см)
2-й - Газелевский (По длине совпадает с УАЗовским)
Москвичевский использовал как переходник от Газелевского шланга к тормозной магистрали. Кастомизированные детали стараюсь не использовать.

Между ступицей и тормозным диском (на шпильки) подкладывал шайбы М16 толщиной 2 мм, т.к. тормозные диски, при прикручивании колеса прижимались к внутренним колодкам.

ПовідомленняДодано: Сер лютого 09, 2011 0:12
DIMON
1.не надо
2. с патровскими не знаю.

ПовідомленняДодано: Сер лютого 09, 2011 0:13
DIMON
По шайбам, подкидывал под сальник ступицы шайбу со спиленым усом

ПовідомленняДодано: Сер лютого 09, 2011 0:27
Onega
По тормозным шлангам - нужно подбирать, у меня стоит один волговский (без резьбы, заканчивается кольцом) второй - кажется задний тормозной от 2106.
Тормозные диски - Соболь, проточенные под УАЗовские стипицы.
Шайбы все таки нужно не лениться и бросать между СТУПИЦЕЙ и ДИСКОМ. Да, геморно. У меня шайбы по 3 мм (одна 1мм + 2 мм) самодельные, в кустарных условиях. Иначе, диск затирает за скобу суппорта.
А вообще, набери меня, могу вс:е показать, и рассказать.

ПовідомленняДодано: Сер лютого 09, 2011 1:13
DIMON
под сальник геморней :)

ПовідомленняДодано: Сер лютого 09, 2011 10:48
Onega
Под сальник, я делал из щ:ечки старого ступичного подшипника, потом игрался с толстой шайбой (которая между подшипником и первой гайкой стоит) Непонравилось ни одно, ни другое.
Потом сделал шайбы проставки между ступицей и тормозным диском, и успокоился.

ПовідомленняДодано: Сер лютого 09, 2011 11:19
DIMON
А я наоборот игрался с проставками под диск и под цапфу и не понравилось, киул под сальник...

ПовідомленняДодано: Сер лютого 09, 2011 14:38
Onega
DIMON написав:А я наоборот игрался с проставками под диск и под цапфу и не понравилось, киул под сальник...

Вот. Это доказывает, что вариантов установки может быть много.

Под цапфу нельзя, ШРУС может разложиться.

ПовідомленняДодано: Сер лютого 09, 2011 14:54
Student
DIMON написав:А я наоборот игрался с проставками под диск и под цапфу и не понравилось, киул под сальник...

Я тоже ставил подставку под сальник. Приходилось несколько раз собирать и разбирать, что бы тормозной диск был посередине суппорта.

ПовідомленняДодано: Сер лютого 09, 2011 14:58
Drifter
Знайшов у Житомирі розборку по Газелям, зателефонував туди.
Кажуть газельовських супортів і соболиних дисків Б/у валом, від 200 грн за штуку.
Раніше з дисковими гальмами діла не мав.Є питання, чи варто купувати такі деталі б/у? І на що звертати увагу при покупці, якщо варто?

ПовідомленняДодано: Сер лютого 09, 2011 19:21
DIMON
а я и говорю что не понравилось, хотя в нэте видел фоты план-шайбы под цапфой :shock:

ПовідомленняДодано: Вів лютого 15, 2011 16:12
Bobikus
Onega написав:Шайбы все таки нужно не лениться и бросать между СТУПИЦЕЙ и ДИСКОМ. Да, геморно. У меня шайбы по 3 мм (одна 1мм + 2 мм) самодельные, в кустарных условиях. Иначе, диск затирает за скобу суппорта.


1. На колхозні мости теж треба шайби? Якщо так то де їх можна взяти готовими? Скільки? Яких? Що у них точити? А може це проблема виносу гальмівних дисків і Партіотівські такого не потребують?

2. Ну і моє питання залишається актуальним - чи потрібні токарні роботи для дисків Патріота?