Сторінка 1 з 2

Гул та вібрація, або від чого підходить зчеплення

ПовідомленняДодано: Пон грудня 03, 2007 12:05
Vlodko
Вітаю всіх Уазоводів та особливо Патріотоводів!
Недавно поміняли ми з батьком нашого Хантера на нового Патріота (Limited 2007), тепер хочу порадитись з першопрохідцями на що потрібно вважати, що пильнувати, що міняти, аби не вчитись на своєму досвіді (чомусь виходе завжди дорожче).
Поки наїздили 2600 км. і є дві проблемки.
1) Коли за швидко переходжу на 3-ю. передачу (до 60 км/г) і даю більше газу, коробка починає несамовито вити, таке саме і з 4-ю. передачею.
Таке у всіх Патрах?
2) На рівній дорозі на швидкості 80-105 км/г відчувається досить сильна вібрація та гул у салоні. Колеса ми збалансували одразу після купівлі, але у майстерні сказали що колеса мають еліпс.
Чи є таке можливим? Хоча я десь читав що люди рекомендують відразу поміняти заводські російські шини на імпортні. Чи може хтось це підтвердити, або спростувати?
А в загальному автомобіль хороший, це вже далеко не Хантер, він справді великий та місткий, ледве впхали його в гараж.
Жду Ваших відгуків, заздалегідь вдячний.

Re: Гул та вібрація.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 03, 2007 15:14
Саид
Vlodko написав:1) Коли за швидко переходжу на 3-ю. передачу (до 60 км/г) і даю більше газу, коробка починає несамовито вити, таке саме і з 4-ю. передачею.
Таке у всіх Патрах?


На всіх, хто ще не поміняв зчеплення на імпортний аналог. Тобто доведено - виття та гуркіт не від коробки. Або я не так зрозумів питання...

2) На рівній дорозі на швидкості 80-105 км/г відчувається досить сильна вібрація та гул у салоні. Колеса ми збалансували одразу після купівлі, але у майстерні сказали що колеса мають еліпс.


Можливо й таке, але існує також твердження, що на нових машинах (тобто до 0-го ТО) поняття про розвал-сходження взагалі відсутнє.
До речі:
http://www.patriot4x4.ru/forum/index.php?showtopic=1766

ПовідомленняДодано: Пон грудня 03, 2007 16:13
Vlodko
Вибачте, можливо справді я не зовсім зрозуміло виразився по першому пункту. На третю я переходжу не після 60 км/г, а трохи швидше, це я попутав з четвертою. Одним словом авто необхідно розганяти по максимуму, тоді гулу нема. Але думаю що гул не від зчеплення, я читав ще і про проміжний вал у коробці, начебто гул від неякісних російських підшипників на цьому валу, сама коробка корейська і з нею все OK.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 03, 2007 19:34
Voditel
Даймос часто клинит это про корейцев.
На диске сцепления слабые демпфера это и есть причина гула.
Дальше идут масла и стиль вождения.
Про рысканье, оно уходит со временем главное руль пытаться не держать вообще и до ТО-0 больше 80 не ездить.
Могу все подробно 80632379301.
Удачи.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 03, 2007 21:48
zen
Гул, при переключении на третью, если обороты меньше 1800-1500, создает раздатка (обкатка происходит при включенных хабах). В коробке, раздате и движке на время обкатки заводом заливается какая то гадаость, которая так же способствует гулу. После обкатки и замены масел в агрегатах гул почти исчезнет, только будет проявляться на третьей (четвертой), когда движек будет работать в натяг (плохо для 409 движка). Лечится переключением на низшую передачу. А при разгоне, раскруткой движка до 2700 на второй с последующим переключением на третью и аналогично на четвертую.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 03, 2007 22:41
Voditel
В РК бряцанье и гул следствие слабых пружинок на диске сцепления.
Не лечите РК она здорова, меняйте сцепление, не попадайтесь на лох пакеты.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 03, 2007 23:18
ast
Voditel написав:Не лечите РК она здорова, меняйте сцепление, не попадайтесь на лох пакеты.

На какое лучше?

ПовідомленняДодано: Пон грудня 03, 2007 23:39
Voditel
От Е30 БМВ.
Даже знаю СТО которое возмется ставить, и продавать.
На УАЗБУКЕ все описанно.

Re: Гул та вібрація.

ПовідомленняДодано: Вів грудня 04, 2007 0:00
Olexa
Vlodko написав:2) На рівній дорозі на швидкості 80-105 км/г відчувається досить сильна вібрація та гул у салоні. Колеса ми збалансували одразу після купівлі, але у майстерні сказали що колеса мають еліпс.
Чи є таке можливим? Хоча я десь читав що люди рекомендують відразу поміняти заводські російські шини на імпортні. Чи може хтось це підтвердити, або спростувати?

Міняв штатні колеса на штампованих дисках з гумою К-155 "Бистриця" на Cooper Discoverer STT New (мади) на кованих дисках ВСМПО. На штатних колесах на швидкостях близько 100 км/год був страшенний гул та вібрація, на нових є гул (бо гума зубаста), але вібрації нема.

ast написав:
Voditel написав:Не лечите РК она здорова, меняйте сцепление, не попадайтесь на лох пакеты.

На какое лучше?

Voditel написав:От Е30 БМВ.
Даже знаю СТО которое возмется ставить, и продавать.
На УАЗБУКЕ все описанно.

Наведу посилання:

http://forum.uazbuka.ru/showthread.php? ... post557899

Та цитати:

Anatoly_D написав:Последний раз для тех кто в танке:



Сцепление от BMW на ПАТРИК (четыре варианта):

a) LUK 324004126 + 124004520

b) сцепление для двигателя М50 2.0-2.5 литров BMW 3 - BMW 5 90-х годов

с) BMW sachs 3T2305 #1861931033 + #3082147032 (bmw 1251260)

d) BMW sachs 3000 458 001 BMW (3082 147 032, 1862 149 132, 3151 231 031)

sunnsurf написав:и все 4 варианта убирают трындение трансмиссии на низких оборотах?

Velochi написав:да все 4, цена вопроса 9000-10000р. + установка

ПовідомленняДодано: Вів грудня 04, 2007 0:01
Voditel
http://forum.uazbuka.ru/showthread.php? ... post544936
ZANRUS написав:
Anatoly_D написав:Держи!
Сцепление от BMW на ПАТРИК (три варианта):
a) LUK 324004126 + 124004520
b) сцепление для двигателя М50 2.0-2.5 литров BMW 3 - BMW 5 90-х годов
с) sachs 3T2305 #1861931033 + #3082147032 (bmw 1251260)

Четвёртый вариант: http://forum.uazbuka.ru/attachment.php? ... 1190391683
Это от бомбы семёрки.

Поставил себе именно такое. Цена вопроса 6400 руб. корзина + диск (выжимной не брал). Ставил сам, всё подошло кроме одной дырки - надо немного проточить, но об этом тут уже писали не раз. Впечатления самые лучшие, раздатка практически заткнулась, да и вообще супер.

ПовідомленняДодано: Вів грудня 04, 2007 0:03
Voditel
Как меня опередили :twisted:

ПовідомленняДодано: Сер грудня 05, 2007 11:00
Vlodko
Нині буду проходити 0-ТО, попробую посадити головного механіка в авто, аби він відчув ту вібрацію, далі хай вирішують, або міняють еліптичні шини, або прийдеться міняти за свій кошт.
До зчеплення поки не лізем, машина на гарантії і можливо після нинішньої заміни мастил щось та й зміниться.
Поки ждем.
Спасибі всім за цікаві поради!

ПовідомленняДодано: Нед березня 09, 2008 23:54
Olexa
Voditel, а что ты для себя с выжимным решил?

ПовідомленняДодано: Пон березня 10, 2008 1:27
Voditel
Родной оставил. А шо?

ПовідомленняДодано: Пон березня 10, 2008 12:03
Olexa
Дык выжимной Sachs 3151 231 031 из комплекта 3000 458 001 нам не подходит, а у меня есть подозрение, что мне прийдётся менять и его, вот и интересуюсь. :)