Надлишковий тиск у мостах

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Надлишковий тиск у мостах

Повідомлення Bobikus » П'ят грудня 16, 2011 1:48

Цю тему відділено з теми Актовый зал -> дмитрий мдс.
дмитрий мдс написав:. При разборке моста оказалось масляная эмульсия, хотя и сапуны выведены под капот. Может в мостах создавать избыточное давление, что бы вода не попадала.
Теж про це думаю. Поки 3 варіанти

- компресор зі стравлюючим клапаном або редуктором,
- вивід картерних газів в сапуни
- вивід вихлопних газів туди ж

На якому варіанті зупинився?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення дмитрий мдс » П'ят грудня 16, 2011 7:59

У меня компрессор и ресивер уже стоят, поэтому думаю редукционный клапан, настроенный так, что бы загонял 0,5атм.
... и нет задач не выполнимых, а есть десантные войска ... 0504840272
Аватар користувача
дмитрий мдс
Участник движения
 
Повідомлення: 488
З нами з: Вів березня 08, 2011 9:45
Звідки: Запорожье

Повідомлення Константин » Чет грудня 22, 2011 23:31

Bobikus написав:- вивід вихлопних газів туди ж


ОГО! :shock:
просветите, это как?
Константин
Участник движения
 
Повідомлення: 489
З нами з: П'ят січня 26, 2007 1:50
Звідки: Киев

Повідомлення Olexa » П'ят грудня 23, 2011 10:32

Константин написав:
Bobikus написав:- вивід вихлопних газів туди ж


ОГО! :shock:
просветите, это как?

Якось був сплющив вихлопну трубу. Двигун, в принципі, якось пробивався, але йому було ну ду-уже важко.

Якщо заважати двигунові видихати, то впаде потужність.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Drifter » П'ят грудня 23, 2011 10:49

Як варіант відвести частину вихлопних газів у агрегати.
Але якщо станеться так що двигун заглох, а мости у воді, то ні вихлопні ні картерні гази вже не спасуть.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення Olexa » П'ят грудня 23, 2011 11:33

Drifter написав:Як варіант відвести частину вихлопних газів у агрегати.

Бензин складається з вуглецю (C) та водню (H). А продукти його згоряння (окислення) — відповідно з вуглекислого газу (CO2) та водяної пари (H2O). Вуглекислий газ при охолодженні залишається газом, а от водяна пара конденсується у воду. І отримуємо воду в агрегатах.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Константин » П'ят грудня 23, 2011 12:20

Olexa написав:
Drifter написав:Як варіант відвести частину вихлопних газів у агрегати.

Бензин складається з вуглецю (C) та водню (H). А продукти його згоряння (окислення) — відповідно з вуглекислого газу (CO2) та водяної пари (H2O). Вуглекислий газ при охолодженні залишається газом, а от водяна пара конденсується у воду. І отримуємо воду в агрегатах.


+100, - утром при прогревании вода из выхлопной капает.
Константин
Участник движения
 
Повідомлення: 489
З нами з: П'ят січня 26, 2007 1:50
Звідки: Киев

Повідомлення Olexa » П'ят грудня 23, 2011 12:21

Константин написав:
Olexa написав:
Drifter написав:Як варіант відвести частину вихлопних газів у агрегати.

Бензин складається з вуглецю (C) та водню (H). А продукти його згоряння (окислення) — відповідно з вуглекислого газу (CO2) та водяної пари (H2O). Вуглекислий газ при охолодженні залишається газом, а от водяна пара конденсується у воду. І отримуємо воду в агрегатах.


+100, - утром при прогревании вода из выхлопной капает.

Тому що труба ще холодна, і вода встигає зконденсуватися.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Константин » П'ят грудня 23, 2011 12:23

вообще то, чем заморачиваться на такие сложные схемы и доводку агрегатов, проще после покатушки слить масло, если воды нет - ок, если есть- залить новое.
Константин
Участник движения
 
Повідомлення: 489
З нами з: П'ят січня 26, 2007 1:50
Звідки: Киев

Повідомлення Voditel » П'ят грудня 23, 2011 12:47

Вывести в агрегаты отвод кратерных газов.
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Bobikus » П'ят грудня 23, 2011 14:02

Константин написав:
Bobikus написав:- вивід вихлопних газів туди ж


ОГО! :shock:
просветите, это как?


Дуже просто- врізанням мідного штуцера в випускний колектор. Вихлопний тракт залишати без змін, нічого не потрібно обмежувати чи закривати. Секрет у тому, що при звичайній їзді надлишковий тиск у тракті в середньому +0,5 атм, а при заїзді у воду він росте настільки, скільки потрібно, тобто регулюється глибиною занурення. І ще щодо дії вуглекислого газу та пари - категорично не погоджуся. У мостах немає отворів, які дозволять проходити диму та парі через них, залишаючи конденсат. Все, що відбудеться в такому випадку - збільшення та зменшення тиску незадимленого повітря у картерах мостів, дим проходитиме та вертатиметься по шлангу максимум 10 см. Тобто дим до картера не пропустить зворотній тиск, створений стисненим повітрям у картерах мостів та кпп+рк, а конденсат у шлангу на цьому проміжку зливатиметься по стінках шлангу назад у колектор.

Щодо відведення картерних газів - вважаю це теж дуже непоганою ідеєєю, але потрібно дізнатися тиск, який там гуляє а також наслідки заглушки шлангу вентиляції (на відміну від вихлопа там потрібно заглушувати).

P.S. Думаю, з поваги до автора теми, є сенс попросити адміністраторів розділу перенести розмови про надлишковий тиск у мостах у іншу, більш відповідну тему. Наперед дякую.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Olexa » П'ят грудня 23, 2011 14:14

Bobikus написав:І ще щодо дії вуглекислого газу та пари - категорично не погоджуся. У мостах немає отворів, які дозволять проходити диму та парі через них, залишаючи конденсат. Все, що відбудеться в такому випадку - збільшення та зменшення тиску незадимленого повітря у картерах мостів, дим проходитиме та вертатиметься по шлангу максимум 10 см. Тобто дим до картера не пропустить зворотній тиск, створений стисненим повітрям у картерах мостів та кпп+рк, а конденсат у шлангу на цьому проміжку зливатиметься по стінках шлангу назад у колектор.

Гм, дійсно. Але все одно залишаються конвекція та дифузія. Але з ними вже дійсно важко припустити теоретично, чи становитимуть вони проблему. Потрібен експеримент. :) Або поршень. :shock: :D
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення аир болотный » П'ят грудня 23, 2011 19:57

Використання картерних газiв вважаю недопустимим так як це викличе пiдвищення тиску в самому двигунi, що шкiдливо вплине на його роботi, особливо якщо добре пiдношена група.
Для двигуна завжди краще коли картерний тиск приближаеться до атмосферного тим бiльше, що вентиляцiя також вiдводить шкiдливi сумiшi якi утворюються в серединi.
Окрiм цього може вилiзти ще ряд проблем як то видавлюе масло з двигуна ну i т.д.
Аватар користувача
аир болотный
Участник движения
 
Повідомлення: 291
З нами з: П'ят липня 15, 2011 21:56
Звідки: Одесса-Фастов

Повідомлення дмитрий мдс » П'ят грудня 23, 2011 20:53

собрал систему излишнего давления в мостах
Зображення
Зображення
Зображення
от ресивера 6мм воздушным шлангом к регулятору давления (прямого действия, настроенного на 0,2атм) дальше на электроклапан и в мосты. Перед заездом в воду включаю клапан и пока не выключю поддерживает в мостах 0,2атм.
Регулятор давления и клапан купил у дедов на базаре по 30грв. Завтра попробую в действии.
... и нет задач не выполнимых, а есть десантные войска ... 0504840272
Аватар користувача
дмитрий мдс
Участник движения
 
Повідомлення: 488
З нами з: Вів березня 08, 2011 9:45
Звідки: Запорожье

Повідомлення Уазонутый » П'ят грудня 23, 2011 21:40

Давление увеличивается с каждым метром погружения на 1 атм
те на глубине 1 м давление воды будет составлять 1 атм,на 2 м 2 атм
0,2 это мало,не спасет
Уазонутый
Участник движения
 
Повідомлення: 263
З нами з: П'ят січня 21, 2011 21:51
Звідки: Харьков

Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron