Саид написав:А может и мне за компанию "кости перемоем"?
Давайте я расскажу, как я хулиганю.
Я не подвигаюсь, когда особо нетерпеливые обгоняют тянучку по обочине, а потом пытаются меня выдавить, вклинившись передо мной.
Аналогічно.
В мене ще є спеціальна тактика на випадок, якщо попереду є звуження дороги, йде тягнучка, всі, хто знають про звуження, тягнуться собі у смугах, що залишаються, а ті, хто не знають, та хитруни, обганяють тією смугою, що далі закінчується, а потім просяться, щоб впустили. По-перше, в таких випадках я впускаю лише машину, яка стоїть у цій смузі якнайдалі, тобто, перед самим звуженням. Вони ж не претендують ще й на те, щоб ще й обганяти один одного? До того ж, як і в інших випадках, я — один, і впускаю — одного, а за тих, хто за мною, не вирішую, вони самі можуть за себе вирішити, і впустити. Крім того, якщо якнайдальша машина мене обганяла, я можу не захотіти її пускати: був позаду — будь позаду, нема чого хитрувати. Ну а можу й пустити — під настрій. Якщо він міг в’їхати з бічної дороги, не маючи особливо можливості перейти у другу смугу, то, звісно, пускаю.
Саид написав:Еще я очень редко пускаю маршрутчиков, которые "пуляют" с остановки из правого ряда в левый, только чтобы обогнать такого же "подбиралу", как и он.
Я теж погано ставлюся до виїзду маршруток у третій ряд. Ви, громадський транспорт, дайте собі раду між собою в одній смузі (двох разом з першою, в якій зупиняються та паркуються). Також дуже не люблю масовий відстій маршруток в місцях, де це ускладнює рух іншого громадського транспорту (тролейбусів), наприклад, на Лук’янівці. Це має бути організовано якось інакше, щоб маршрутки на зупинці не стояли, а під’їхав-завантажився-поїхав.
З іншого боку, бувають ситуації, коли тролейбусові чи автобусові, щоб виїхати у другу смугу із-за припаркованих просто за зупинкою авто, доводиться трохи висунути свій довгий передній звіс аж у третю смугу. До цього я ставлюся з розумінням.
Схожа ситуація відбувається на
виїзді з Фрунзе на Олени Теліги в бік Петрівки — там водії тролейбусів виходять з того, що вони не можуть вивернути, не зачепивши носом другої смуги. Там я намагаюсь другу смугу не займати (залежить від обставин, звісно).
Саид написав:И наоборот, я часто пропущу троллейбус, который ни как не может выехать из "кармана".
Якщо громадський транспорт виїжджає саме з кишені, то він за правилами має перевагу, і пропустити його зобов’язані. Інша справа, що таких кишень в Києві дуже мало, натомість є "кишені", утворені машинами, припаркованими з порушенням Правил (ближче 30 метрів від зупинки). Я їх трактую як звичайні кишені, до того ж, виходжу з того, що громадський транспорт везе більше людей, ніж я — хай йому буде перевага. Якби не було порушень правил стоянки біля зупинок, громадський транспорт мав би можливість входити у другу смугу не з нульової швидкості, а вже з розгону, і для цього йому був би потрібен менший розрив у потоці другої смуги.
Саид написав:Вообще, давно удивляюсь выдержке водителей троллейбусов.
Так, це мають бути якісь невиправні флегматики.