Техосмотр. Апрель 2011...

Тут говорим обо всём, что не вписывается в тематику других разделов

Модератори: Shurik, Модераторы форума

Повідомлення Olexa » П'ят травня 27, 2011 16:29

Voditel написав:Когда у меня были маршрутки было такое как квартальный ТО, вот его и введут.

У проекті написано, що для автобусів — двчі на рік, а не щоквартально.

От зі страховками обов’язкової цивільної відповідальности для власників транспортних засобів, що таки підлягають технічному контролю, вони там намутили. Зобов’язали страхові укладати доровори лише при наданні підтвердження проходження технічного контролю, і на термін, не більший, ніж діє цей контроль. Це що, для власників автобусів щопівроку переукладати договори страхування? І хіба не можна укладати договір "на будь-яке авто", не будучи власником такого авта (взагалі ніякого, наприклад), і потім їздити з цим полісом на авто, що підлягає обов’язковому технічному контролю?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення cardioreo » П'ят травня 27, 2011 21:12

кто-то может ответить ДА или НЕТ на вопрос нужно ли платить дорожный сбор при прохождении ТО? спасибо
Аватар користувача
cardioreo
Участник движения
 
Повідомлення: 389
З нами з: Сер вересня 26, 2007 2:03
Звідки: киев, соломенка

Повідомлення Olexa » Суб травня 28, 2011 17:44

Olexa написав:Висновок Головного науково-експертного управління 11.05.2011 — вважають, що законопроект потребує доопрацювання (чому, можете почитати за посиланням детальніше).

Висновок Головного науково-експертного управління 11.05.2011 написав:...

Періодичний технічний огляд автомобілів має багаторічну історію. У деяких країнах Європи (Фінляндія, Італія) він став обов'язковим ще у 20-і роки минулого століття. У інших країнах початок обов'язкового технічного огляду транспортних засобів було покладено прийняттям відповідних законодавчих норм в наступні роки: Бельгія - 1933 р., Австрія - 1939 р., Японія – 1951 р., Германія – 1952 р., Великобританія – 1960 р., Польща – 1961 р., Угорщина – 1968 р., Іспанія, Франція – 1985 р. Взагалі в Європі реалізується єдина політика проведення технічного контролю транспортних засобів. Уряд Європейського Союзу своєю Директивою 96/96/ЕС, прийнятою 20 грудня 1996 року, встановлює основні рамки діяльності у сфері технічного контролю і нагляду, а держави-учасниці своїми законами встановлюють особливості регулювання цих відносин на території своєї країни.

Скасування Україною проходження технічного огляду для певної категорії транспортних засобів, як це пропонується законопроектом, який розглядається, може привести до непередбачуваних наслідків. Наприклад, на території Російської Федерації забороняється рух транспортних засобів без відповідних документів про проходження технічного огляду. Тому водії транспортних засобів, які зареєстровані на території України, під час руху по території Російської Федерації будуть порушувати вимоги російського законодавства і підлягатимуть адміністративній відповідальності, а подальший рух цих засобів може бути заборонений. Аналогічні проблеми для українських транспортних засобів можуть виникати і на території інших держав.

...

Таке...
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Суб травня 28, 2011 18:07

А ось про пропозиції ДАІ:

http://www.sai.gov.ua/law/0/1/5.htm
http://www.sai.gov.ua/uploads/filemanag ... on_dto.pdf

Проект ДАІ написав:...

Періодичність проходження обов’язкового технічного контролю становить:

- для легкових автомобілів, причепів до них, мотоциклів та мопедів, мотоколясок та інших прирівняних до них транспортних засобів фізичних осіб: до чотирьох років експлуатації – обов’язковий контроль не проводиться, у подальшому – кожні два роки;

- для легкових автомобілів, причепів до них, мотоциклів та мопедів, мотоколясок та інших прирівняних до них транспортних засобів юридичних осіб та вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопід’ємністю до 3,5 тонн до двох років експлуатації – обов’язковий контроль не проводиться, у подальшому – кожні два роки;

- для вантажних автомобілів вантажопід’ємністю більше 3,5 тонн, причепів та напівпричепів до них, автомобілів таксі, незалежно від строку експлуатації та форми власності – щорічно;

- для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації та форми власності – два рази на рік.

...

Ну і передати процедуру перевірки приватникам.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення пограничник » Пон травня 30, 2011 8:52

cardioreo написав:кто-то может ответить ДА или НЕТ на вопрос нужно ли платить дорожный сбор при прохождении ТО? спасибо


за 10 год да, а за 11 нет
чем больше узнаю таможенников тем больше начинаю любить ГАИ
Аватар користувача
пограничник
Участник форума
 
Повідомлення: 22
З нами з: П'ят жовтня 22, 2010 20:07
Звідки: Киев

Повідомлення Айри » Вів травня 31, 2011 0:26

Olexa написав:Скасування Україною проходження технічного огляду для певної категорії транспортних засобів, як це пропонується законопроектом, який розглядається, може привести до непередбачуваних наслідків. Наприклад, на території Російської Федерації забороняється рух транспортних засобів без відповідних документів про проходження технічного огляду. Тому водії транспортних засобів, які зареєстровані на території України, під час руху по території Російської Федерації будуть порушувати вимоги російського законодавства і підлягатимуть адміністративній відповідальності, а подальший рух цих засобів може бути заборонений. Аналогічні проблеми для українських транспортних засобів можуть виникати і на території інших держав.
Таке...

В России Принятие закона о техосмотре отложат на конец июня
Госдума планирует рассмотреть во втором и третьем чтениях законопроект о передаче функции проведения техосмотра автомобилей (ТО) частным компаниям 3 июня. Об этом заявил глава парламентского комитета по транспорту Сергей Шишкарев, сообщает РИА Новости. По его словам, данный документ может быть подписан президентом Дмитрием Медведевым в конце июня. Ранее предполагалось, что глава государства утвердит законопроект до 12 июня.

В апреле 2011 года Дмитрий Медведев раскритиковал процедуру прохождения техосмотра и распорядился сделать ее "беспроблемной для граждан", либо вообще от нее отказаться. В частности, президент предложил избавить ГИБДД от функции проведения техосмотра и передать ее частным компаниям. В 2010 году с подобной инициативой выступали и депутаты Госдумы, однако их законопроект был отклонен.

В мае 2011 года новый закон о техосмотре был разработан российским правительством. Он позволит проводить ТО компаниям, получившим соответствующую аккредитацию у Российского союза страховщиков. Прохождение техосмотра планируется связать с оформлением ОСАГО. Таким образом, получить полис автовладелец сможет только после предъявления специального свидетельства, которое выдадут после техосмотра.

Законопроект также предполагает отмену прохождения техосмотра автомобилями младше трех лет. Машины возрастом от трех до семи лет будут проверять раз в два года, а старше семи лет - один раз в год. В дальнейшем правительство рассчитывает избавиться от выдачи бумажного талона: вместо этого автомобили будут заноситься в единую базу.

Тарифы на проведение техосмотра будет устанавливать российское правительство. Регионы получат право изменять ставки, однако только в сторону понижения.

Предположительно, новая система прохождения ТО начнет действовать с 1 января 2012 года.
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення myshketer » Вів травня 31, 2011 12:30

Законопроект об отмене техосмотра приняли в первом чтении
http://biz.liga.net/news/E1104522.html
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення Айри » Чет червня 02, 2011 1:43

Відміна техогляду спричинить зростання цін на страхування автотранспорту

Відміна в Україні техогляду для легкових автомобілів спричинить здорожчання його проходження для інших транспортних засобів і збільшення вартості страховки. Таку думку в коментарі "Газете по-киевски" висловили деякі столичні експерти.

Зокрема, директор автошколи «Автомаестро» Ігор ТРАВ‘ЯНКО зазначив, що на сьогодні законом прописана чітка процедура проходження ТО, і, отже, тарифи стримуються урядом. "Тільки-но монополію відмінять, ціни почнуть «гуляти», отримання ліцензії на проведення ТО також виявиться наддорогою справою", - упевнений він.

У свою чергу, начальник відділу продажів страхової компанії «Сатіс» Богдан ОСАДЧИЙ також вважає, що тарифи зміняться, якщо державні техогляди будуть відмінені. "До такого жирного шматка, як страхування через ТО, будуть допущені одиниці страхових компаній, провідна п`ятірка або підприємства «своїх» людей. Вони одержуватимуть ліцензію Моторно-транспортного бюро України. Компаніям доведеться утримувати спецдепартаменти, а державі – навчальні центри, адже на сьогодні в галузі немає фахівців для страхування майна такого роду, які можуть розібратися в технічних моментах. Все це відіб‘ється на вартості страхового поліса", - сказав Б.ОСАДЧИЙ.

Взято с http://economics.unian.net
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Olexa » Чет червня 02, 2011 10:35

Хіба вартість страхового поліса обов’язкової цивільної відповідальности автовласників в нас встановлюється не державою?

І вартість послуг ТО теж повинна би.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Ursus » Сер липня 06, 2011 0:08

Olexa написав:
Айри написав:Теперь осталось дождаться в чем подвох

А ви вже пошукали у тексті прийнятого документу?


Мне кажется что в тексте его все равно не найдешь (хотя почитать надо, когда опубликуют)
А вот в течении месяца -двух после вступления в силу - нам "про подвохи" популярно раскажут на дороге в приватной беседе ;), Ждем, не долго осталось :)

(да, научило нас государство, даже близко не предполагать что закон принят исключительно для нашего счастья и удобства, все подвохи ждем, и что примечательно, в основном не зря. Но вдруг... )
Аватар користувача
Ursus
Участник форума
 
Повідомлення: 121
З нами з: Вів вересня 28, 2010 23:10
Звідки: г. Ирпень (Киевская обл.)

Повідомлення Olexa » Сер липня 06, 2011 11:46

Законопроект 8397 від 15.04.2011 прийнято в цілому 05.07.2011. Причому, судячи з історії голосування, прийнято, зокрема, з якоюсь пропозицією Комітету до нього.

Остаточний текст закону на сайті ВР наразі відсутній. Фактичний розгляд відбувався з 05.07.2011 10:47:31 до 11:01:56. Стенограма засідання (шукати 10:47): http://static.rada.gov.ua/zakon/new/STENOGR/05071108_55.htm. Цікаво почитати, між іншим.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Сер липня 06, 2011 11:51

Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Bobikus » Сер липня 06, 2011 12:01

"Подвох" сидить в тому, що по-перше, поліси цивілки будуть лише річними і дорожчими (менші поліси продавати незручно, не окуповується ТО) а по-друге у тому, що відмінили доручення на авто. А це у свою чергу є підставою невиплатити у разі дтп, адже відсутність при собі всіх документів на право керування у страховий договорах розцінюється як одна з можливих причин відмови у виплаті. Для відміни цього пункту потрібно змінити текст Правил дорожнього руху, що ще не зроблено.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Olexa » Сер липня 06, 2011 12:14

Bobikus написав:"Подвох" сидить в тому, що по-перше, поліси цивілки будуть лише річними і дорожчими (менші поліси продавати незручно, не окуповується ТО)

Най би вони відшкодовували заподіяну шкоду за цими полісами по-людськи. А то начебто водія змушують брати собі партнера (страхову) для того, щоб розходитися з потерпілим законно та без зайвих ризиків (наїздів, необґрунтованих вимог тощо), а виходить, що він цього не робить (терміни, тяганина, занижені суми компенсації).

Bobikus написав:а по-друге у тому, що відмінили доручення на авто. А це у свою чергу є підставою невиплатити у разі дтп, адже відсутність при собі всіх документів на право керування у страховий договорах розцінюється як одна з можливих причин відмови у виплаті. Для відміни цього пункту потрібно змінити текст Правил дорожнього руху, що ще не зроблено.

Ти про пункт 2.1.б?

Код: Виділити все
...

              2. ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА ВОДІЇВ МЕХАНІЧНИХ
                       ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

     2.1. Водій  механічного транспортного засобу повинен мати при
собі:

...

     б) реєстраційний   документ   на   транспортний   засіб  (для
транспортних засобів Збройних Сил - технічний  талон),  а  у  разі
відсутності  в  транспортному засобі його власника,  крім того,  -
свідоцтво  про  право спільної власності на цей транспортний засіб
або  реєстраційний  чи  інший  засвідчений в установленому порядку
документ,   що   підтверджує   право  керування,  користування  чи
розпорядження  таким  транспортним  засобом;

...

Його точно портібно буде змінювати?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Bobikus » Сер липня 06, 2011 14:23

Виходить, що так - інспектори не перевірятимуть, але в страховиків є цілком законна підстава до невиплати відшкодувань, за чим вони наперегонки женуться. До речі, цю інформацію почув від інсайдерів страхових компаній.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Поперед.Далі

Повернутись до Круглый стол

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Majestic-12 [Bot] і 1 гість