Модератори: Shurik, Модераторы форума
Прес-служба Управління ДАІ МВС України написав:Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень»
05 Липня 2011 року
5 липня Верховна Рада України ухвалила Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень».
Зазначеним законом скорочується перелік документів, які зобов'язаний мати і передавати працівникові Державтоінспекції для перевірки водій транспортного засобу. Зокрема водієві достатньо мати при собі лише свідоцтво про реєстрацію на транспортний засіб та посвідчення водія (скасована вимога щодо обов’язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченого доручення).
Разом з цим, скасовано діючу процедуру державного технічного огляду та запроваджено обов’язковий технічний контроль транспортних засобів (лише для певних категорій ТЗ) без участі Державтоінспекції. Повноваження щодо проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів передано уповноваженим суб’єктам господарювання.
Одне з основних положень- взагалі не підлягають обов'язковому технічному контролю легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації.
Для інших транспортних засобів встановлюється наступна періодичність обов’язкового технічного контролю:
для легкових автомобілів, що використовуються у комерційних цілях, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки – кожні два роки;
для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни,
причепів до них та автомобілів таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;
для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік.
Порядок перевірки технічного стану транспортних засобів визначається Кабінетом Міністрів України.
На кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, суб'єктом проведення обов'язкового технічного контролю складається протокол перевірки його технічного стану, примірник якого видається водієві транспортного засобу.
Разом з цим встановлюється адміністративна відповідальність за порушення порядку здійснення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу, як для суб'єктів господарювання так і для страхових компаній.
Закон набуває чинності через 30 днів з дня його опублікування.
Лёха 31512 написав:Є в мене моцик за генералкою (рама БН), техогляд прострочений. Що тепер робити? Купляти страховку і кататись чи здавати на металобрухт? Підкажіть будь ласка!
Все б було правильним, але ви не врахували одного момента - із впровадженням "єдиного поліса" зникають раніше впроваджені 3 типи цивілки. Тепер буде лише один. Тобто по одному на кожного водія і на рік. Адже страхується саме відповідальність водія а не машини.Ursus написав:
Законного обоснования у страховиков к невыплате (по моему не будет) если правильно оформить страховку на ТС.
Тоесть если в страховке есть перечень лиц которые имеют право на получение страховки, а за рулем был ктото другой - то страховка на него не распространяется.
А есть страховка оформлена на всех кто (на законных правах) управляет данным ТС - то надо выплачивать.
Має. Цю тезу можна вичитати в правилах страхування будь-якої страхової компанії. Також ця теза не суперечить "Закону про страхування", в якому теж згадуються умови не виплати. Тому надіятись на співчуття страховиків я би не радив. Якби вони були співчутливими то були б банкрутами, такі вже правила ринку.Насколько мне известно - тезис - что во время ДТП если у Вас нет каких-то документов при себе то вам страховку не выплатят - не имеет никаких правовых обоснований.
Bobikus написав:Все б було правильним, але ви не врахували одного момента - із впровадженням "єдиного поліса" зникають раніше впроваджені 3 типи цивілки. Тепер буде лише один. Тобто по одному на кожного водія і на рік. Адже страхується саме відповідальність водія а не машини.Ursus написав:
Законного обоснования у страховиков к невыплате (по моему не будет) если правильно оформить страховку на ТС.
Тоесть если в страховке есть перечень лиц которые имеют право на получение страховки, а за рулем был ктото другой - то страховка на него не распространяется.
А есть страховка оформлена на всех кто (на законных правах) управляет данным ТС - то надо выплачивать.
Bobikus написав:Має. Цю тезу можна вичитати в правилах страхування будь-якої страхової компанії. Також ця теза не суперечить "Закону про страхування", в якому теж згадуються умови не виплати. Тому надіятись на співчуття страховиків я би не радив. Якби вони були співчутливими то були б банкрутами, такі вже правила ринку.Насколько мне известно - тезис - что во время ДТП если у Вас нет каких-то документов при себе то вам страховку не выплатят - не имеет никаких правовых обоснований.
Ursus написав: А нельзя ли дать каие либо ссылочки (документы или аналитику) на впровадженням "єдиного поліса". А то както не знаком, а интересно.
Правила страхування у всіх компаній майже однакові. І мабуть в усіх є графа, де написано, що страховик має право відмовити у виплаті при умові, що водій був нетверезий або не мав усіх передбачених ПДР документів. Не плутайте з полісом цивілки.Я просмотрел свои договора - там указаных пунктов нет (собственно на основе этого я и строил свои заключения ). Значит, тут важно найти "правильную" страховую компанию
Bobikus написав:Він ще у розробці, але інформація по вказаному пункту достовірна. Спробуйте погуглити по "єдиному полісу" та "європротоколу", можливо вже хтось щось про це в ЗМІ написав. Щойно уточнював - ситуація на сьогодні така - уряд забороняє страховикам відмовляти у наданні послуг цивілки а останні натомість стверджують, що страхування технічно непридатних авто нерентабельне і проводитись без зростання ціни поліса для всіх у рази не може. Зараз спільної домовленості немає, йдуть дебати.
Bobikus написав:Правила страхування у всіх компаній майже однакові. І мабуть в усіх є графа, де написано, що страховик має право відмовити у виплаті при умові, що водій був нетверезий або не мав усіх передбачених ПДР документів. Не плутайте з полісом цивілки.Я просмотрел свои договора - там указаных пунктов нет (собственно на основе этого я и строил свои заключения ). Значит, тут важно найти "правильную" страховую компанию
Olexa написав:Якось дивно. І хто, взагалі, зафіксує відсутність певного документу? Інспектор? У якій формі?
Почну з кінця ПДР може і змінять а може і ні (згоден, повинні це зробити з огляду, що Закон вищий), але станом на зараз вони не змінені, тривають суперечки ітп, а значить діють в цій редакції, яка вимагає наявність документів на право власності ТЗ. А ми, як водії у першу чергу повинні підпорядковуватись їм. Тому я і зауважив.Ursus написав:[
Не понимаю.
У меня есть полис цивилки, который является договором между мной и страховой - где нет пунктов про отсутствие документов, как основание для невыплаты. В законе такого пункта тоже нет. Остальные документы (будь то внутренние правила самой страховой) не учитываются в данном вопросе. Значит я могу предполагать (и обосновано) что отсутствие у меня каких либо документов не является основанием для отказа в выплате
У меня есть каско (в которой пункт про трезвость есть - не надо их смешивать) в котором пункта про отсутствие документов тоже нет - значит и по каске это не может быть применено.
Отсюда я делаю вывод - дело не в принятом законе(а мы именно его и обсуждаем), а в вполне субективных вещах - выбор страховой компании.
К томуже, как я говорил ранНие, ПДД будет изменено кабмином до начала действия закона - и перечень документов в нем наверняка изменится.
Bobikus написав:ситуація на сьогодні така - уряд забороняє страховикам відмовляти у наданні послуг цивілки а останні натомість стверджують, що страхування технічно непридатних авто нерентабельне і проводитись без зростання ціни поліса для всіх у рази не може. Зараз спільної домовленості немає, йдуть дебати
Bobikus написав: ПДР може і змінять а може і ні (згоден, повинні це зробити з огляду, що Закон вищий), але станом на зараз вони не змінені, тривають суперечки ітп, а значить діють в цій редакції, яка вимагає наявність документів на право власності ТЗ. А ми, як водії у першу чергу повинні підпорядковуватись їм. Тому я і зауважив.
Bobikus написав:Тепер щодо страховки. Відразу скажу, що це, на мою думку, як мінімум дурнувато, але ми, як страхувальники (користувачі страхових послуг), отримуючи на руки поліс, підпадаємо не лише під умови, висловлені в цьому полісі, але і під такі акти як "Правила страхування" - окремий документ...
Olexa написав:Згідно сайту ВР, сьогодні закон направили на підпис Президентові.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість