Airgunner написав:Наконец и я приобрел движок от Скорпиона. Состояние понятное дело определить без вскрытия не возможно, но снят с рабочей машины вместе с навесным, фильтрами, коробкой и радиатором. В некоторых местах сопливит маслом. Терзает вопрос, то-ли разбирать, то-ли ставить как есть, и решать проблемы по мере поступления?
Я придбав також з робочого скорпа, але повністю не розбирав і не капіталив.
Зразу поміняв прокладку клапанної кришки, прокладку і сальник передньої кришки (разом з тим візуально оглянув стан приводу ГРМ), прокладку піддона і нижню частину сальникової набивки. Ще раджу зразу замінити корзну зчеплення, так я поставив з тою ж корзиною що купив, так прийшлось через 1000км пробігу міняти корзину (забуксувало зчеплення). Їзжу вже півроку, пробіг відколи поставивбіля 5 тис. км. Більш ніяких робіт не проводилось, навть не регулював клапана і не возив до паливщиків форсунок і ТНВД, ще й свічки накалу ті що на скорпі стояли.
Airgunner написав:Второй вопрос: что делать с вакуумным усилителем тормозов? Так как вакуум насоса у меня нету, то нужно искать от чего-то? Кто как решал проблему?
Я поставив електрогідропідсилювач з того ж скорпа.
Airgunner написав:Ну и последний вопрос... Может у кого завалялась переходная плита, чтоб не изобретать велосипед по новой.
Не завалялася, бо деталь ця в основному штучна, напевно прийдеться робити по новій. Якщо цікавить то можу розписати як робив я, бо підходив до цього питання трішки по іншому ніж розписано в цій темі.