Вопрос знатокам по глюкам двигателя ГАЗ-24

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення mobkin » Нед липня 20, 2008 16:40

Искра есть,свеча мокрая знач бензин есть?Или как проверить.А вот компрессию надо бы померять
Аватар користувача
mobkin
Участник движения
 
Повідомлення: 299
З нами з: Суб листопада 24, 2007 19:10
Звідки: Харьковская обл.
Машина: Уаз 3303

Повідомлення yuralev68 » Нед липня 20, 2008 21:29

mobkin написав:Искра есть,свеча мокрая знач бензин есть?Или как проверить.А вот компрессию надо бы померять


Так не буває, якщо бенза є, а свічка її запалює, то машина їде.
Скоріше, все-таки, свічка погано працює.

Попробувати переставити свічку з робочого циліндра, якщо не заробить-провада і далі по схемі.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення mobkin » Суб липня 26, 2008 11:54

Крышку менял,провода менял,свечу закидает маслом
Аватар користувача
mobkin
Участник движения
 
Повідомлення: 299
З нами з: Суб листопада 24, 2007 19:10
Звідки: Харьковская обл.
Машина: Уаз 3303

Повідомлення yuralev68 » Суб липня 26, 2008 12:01

Тоді треба дивитись або маслозйомні кільця, або сальники клапанів, ну і після дефектовки приймати рішення про заміну. Якщо кільця- то мабуть треба думати про всю поршнєву, хоча може бути проблема і в одному циліндрі.

Коротше треба міряти . а потім приймати рішення.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення yuralev68 » Суб липня 26, 2008 12:14

mobkin написав:Дозакидало свечу,застучало,машину на шнурок и домой вскрытие показало в четвертом разбило седло клапана и выпал кусочек.Кто сталкивался с такой проблемой и как это лечить?


Ще одне-масло могло в циліндр поступати через розбиту направляючу втулку, або тріщину в ній. І через це ж могло і розбити сідло-бо тоді клапан теліпається в радіальній площині як собі хоче.
Якщо втулку міняти-то потім обовязкова притирка клапана і сідла, ну і саму втулку треба після посадки розшарошити строго під розмір клапана.

для порядку вже всі втулки клапанів треба перевірити, бо з досвіду знаю що це рідко робиться. Треба розсухарити всі клапана і без пружин за шток похитати вліво-вправо, люфтів бути не повинно.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення mobkin » Суб липня 26, 2008 15:02

Опять разобрал в поршне трещина.Двигатель 21 Волги,поршень с разрезами и отверстиями в боках и длиннее от снятого мною с 414 двигателя поршня.Можно подобрав по весу поставить поршень с 414 двигателя и можно ли если менять все поршня
Аватар користувача
mobkin
Участник движения
 
Повідомлення: 299
З нами з: Суб листопада 24, 2007 19:10
Звідки: Харьковская обл.
Машина: Уаз 3303

Повідомлення yuralev68 » Суб липня 26, 2008 16:14

mobkin написав:Опять разобрал в поршне трещина.Двигатель 21 Волги,поршень с разрезами и отверстиями в боках и длиннее от снятого мною с 414 двигателя поршня.Можно подобрав по весу поставить поршень с 414 двигателя и можно ли если менять все поршня


Поршень той викинути, добре що пів мотора не розмолотив і братську руку не показало.
З такими моторами я справу не мав, і товариш мій, який тим впритул займається теж...Але при підборі поршня правила одні:
1. треба міняти всі чотири і не видумувати.
2. діаметер має відповідати діаметру циліндра.
3. висота поршня від пальця до верхньої площини-має бути така, як у рідного поршня, бо інакше треба або ще і шатуни міняти, або якісь бутерброди з прокладок робити.
4. отвір під поршнєвий палець має відповідати шатунному отвору і пальцю, бо інакше знову підбір, розточка, втулення і т.д.
5. якщо юбка поршня трохи задовга-то це ще можна підрізати, або виточки зробити.
6. кільця-діаметер по циліндру і товщина по поршнєвих канавках.
Канавки чуть можна проточити, якби загрубі були, але без фанатизма.

один поршень-я би не підбирав, бо якщо все підійде, то вага має відповідати до грама. Я коли збираю собі мотор, то це все спеціально зважую, в заводських, зважених поршнях різниця в 2-3 грами-спеціально в Москві мені шукали, а в загальному продажі, то ще більше може бути. а пришвидкості поршня в середньому 9м/с це величезна різниця. Тай колінвал треба балансувати.

Ще одне -тема про знатоків-я себе таким не вважаю, а пишу в ній, може назву поміняти? а то не зручно якось... :oops: :oops: :oops:
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Solex » Вів серпня 19, 2008 13:03

дзвонив Оnegi - свічки головна проблема . Поставив Бош. (Але на всяк випадок вожу десяток запасних) :D
ГАЗ 69 "Будулай"
Аватар користувача
Solex
Участник форума
 
Повідомлення: 125
З нами з: Сер вересня 26, 2007 16:37
Звідки: Львов

Двигатель

Повідомлення mobkin » Сер серпня 20, 2008 15:11

Пока нормально всё,проехал чуть больше тыщи.Свечи бош,а у них какая маркировка?Ещё слышал про приборчик,чтото типа насвечника определяет какая свеча плохо работает,кто знает,что это за зверь и сколько стоит?
Аватар користувача
mobkin
Участник движения
 
Повідомлення: 299
З нами з: Суб листопада 24, 2007 19:10
Звідки: Харьковская обл.
Машина: Уаз 3303

Re: Двигатель

Повідомлення yuralev68 » Сер серпня 20, 2008 16:27

mobkin написав:Пока нормально всё,проехал чуть больше тыщи.Свечи бош,а у них какая маркировка?Ещё слышал про приборчик,чтото типа насвечника определяет какая свеча плохо работает,кто знает,что это за зверь и сколько стоит?


Є така штука-мегометер, в електриків. Міряє опір ізоляції, на свічках має іти до безмежності...якщо менше-свічці капут.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Инквизитор » Сер вересня 10, 2008 14:35

Рассказываю хинт.
Аналогично было на Волге. Без нагрузки момтор ляля. Только ехать - троит и не тянет. Свечи ставил и НГК и БОШ и Чемпионы....

Лечение - самые простые свечи А11 (даже при 92-95 бензине) есздили по 100тык даже без чистки.

Поставь обычные, дешевые А11 ( не А14 , а именно А11 "зиловские") и не мучайся.
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Поперед.

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість