Drifter написав:аир болотный написав:Чомусь усi делiкатно обходять питання керованостi .
На скiльки я знаю то рiзниця бiльша за 20% мiж гумою та диском призводить до такого явища як пiдломування гуми, що рiзко негативно впливае на керованiсть, особливо чiтко це спостерiгаеться на асфальтi при керуваннi в рiзнобiч.
Гадаю на це теж слiд звертати увагу.
На гумі 33х10,5 І на дисках шириною 6" і на дисках 8,5" різниці в керованості на асфальті не відчув, хоча швидкості тримаю на трасі переважно під сотню.
Можливо це можна пояснити здатнiстю самих балонiв гуми частково компенсувати це явище.
Але все ж таки це фiзичний процес. Чим ближче борти гуми мiж собою, тим меньше здатнiсть протистояти боковим навантаженням(зменшуеться плече протисояння), от гума i пiдломуеться.