колёса

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення аир болотный » П'ят січня 13, 2012 0:09

Drifter написав:
аир болотный написав:Чомусь усi делiкатно обходять питання керованостi :) .
На скiльки я знаю то рiзниця бiльша за 20% мiж гумою та диском призводить до такого явища як пiдломування гуми, що рiзко негативно впливае на керованiсть, особливо чiтко це спостерiгаеться на асфальтi при керуваннi в рiзнобiч.
Гадаю на це теж слiд звертати увагу.


На гумі 33х10,5 І на дисках шириною 6" і на дисках 8,5" різниці в керованості на асфальті не відчув, хоча швидкості тримаю на трасі переважно під сотню.


Можливо це можна пояснити здатнiстю самих балонiв гуми частково компенсувати це явище.
Але все ж таки це фiзичний процес. Чим ближче борти гуми мiж собою, тим меньше здатнiсть протистояти боковим навантаженням(зменшуеться плече протисояння), от гума i пiдломуеться.
Аватар користувача
аир болотный
Участник движения
 
Повідомлення: 291
З нами з: П'ят липня 15, 2011 21:56
Звідки: Одесса-Фастов

Повідомлення Drifter » П'ят січня 13, 2012 0:26

аир болотный написав:Можливо це можна пояснити здатнiстю самих балонiв гуми частково компенсувати це явище.
Але все ж таки це фiзичний процес. Чим ближче борти гуми мiж собою, тим меньше здатнiсть протистояти боковим навантаженням(зменшуеться плече протисояння), от гума i пiдломуеться.


Згоден з твердженням що гума має властивість підломуватися, тим більше, що 33х10,5 R15 це один з найвужчих профілів для такої висоти, але повторюсь після заміни дисків на ширші різниці нікої відчутно не було. Можливо режими проходження поворотів не настільки екстрімальні щоб відчути вплив заломлення на керованість.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення RomikV » Вів січня 31, 2012 12:26

Штобы неплодить тему пишу сдесь. Кто знает что ето за диски и где найти какой у них вилет http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... =572&pos=2 здесь написано ARF 3 485785 MAX TIRE DIA 30 LOAD IR 1500 11 05 97 http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... =572&pos=3
Тент. Дв. 417. К-126гу.Гидроблок.Термос МЕРС. Колхозы. БТР блок зад.мост. Лифт-7см. Серьги ГАЗель. Бампер ГАЗ 66 защита фар ЗИЛ 131
Аватар користувача
RomikV
Участник движения
 
Повідомлення: 312
З нами з: Вів листопада 29, 2011 18:14
Звідки: Полтава
Телефон: 06659три878три 096два136два61
Машина: 31512

Повідомлення Bobikus » Вів січня 31, 2012 13:23

RomikV312 написав:Штобы неплодить тему пишу сдесь. Кто знает что ето за диски и где найти какой у них вилет http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... =572&pos=2 здесь написано ARF 3 485785 MAX TIRE DIA 30 LOAD IR 1500 11 05 97 http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... =572&pos=3


На вигляд від 0 до +20. Судячи із року випуску, можна припустити, що конкретно такі буде дуже важко знайти. Можу допомогти з подібними (такими ж на вигляд) але новими. Ціна буде 150-160 дол за штуку. Виліт та ширина на вибір. Виробник - Goss, Німеччина.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Bobikus » Вів січня 31, 2012 13:28

аир болотный написав:Але все ж таки це фiзичний процес. Чим ближче борти гуми мiж собою, тим меньше здатнiсть протистояти боковим навантаженням(зменшуеться плече протисояння), от гума i пiдломуеться.


Гмм, а я завжди думав, що трикутник має більшу опорну здатність від бокової деформації та заломлення ніж квадрат... При вузькому диску і широкій робочій зоні розріз колеса більше близький до трикутника ніж до квадрата?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення аир болотный » Вів січня 31, 2012 17:59

Можемо прiвняти наше колесо у розрiзi зi звичайним стiльцем. А тепер уявiмо, що ми зближаемо нiжки стiльця у тому мiсцi де вони стоять на пiдлозi. Чи зможемо ми пiсля таких манiпуляцiй отримати таку ж рiвновагу як до того ? Звичайно нi .
От приблизно те ж саме стаеться з нашим колесом коли ми борти зближаемо бiльше за норму. :(
А, що до форми то мабуть наше колесо у розрiзi з середини не квадрат i не трикутник а коло з корнем для ободу.

От десь таке в рештi. :)
Танкистом можеш ты не быть, но трактористом быть обязан!
Аватар користувача
аир болотный
Участник движения
 
Повідомлення: 291
З нами з: П'ят липня 15, 2011 21:56
Звідки: Одесса-Фастов

Поперед.

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість