Комбинированая подвеска

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Olexa » Вів травня 17, 2011 12:08

Student написав:Лифт на 2 см угол опрокидывания сильно не изменит, я так думаю.

Справа не лише в ліфті, а й в модулі пружньості підвіски, який ти збільшив (при нахилі "нижня" половина підвіски менше стискатиметься, а "верхня" більше розтискатиметься). При цьому кут перекидання може стати більшим (кращим).

Чи було не лише додано пружини, а й зменшено кількість листів у ресорах?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Student » Вів травня 17, 2011 12:13

Olexa написав:Чи було не лише додано пружини, а й зменшено кількість листів у ресорах?


Количество рессор не уменьшал, что бы не было S-образного скручивания рессоры. Рессоры были отбухтованы, смазаны графиткой и поставил волговские противоскрипы.
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3786
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Повідомлення Bobikus » Вів травня 17, 2011 12:23

Olexa написав:
Student написав:Лифт на 2 см угол опрокидывания сильно не изменит, я так думаю.

Справа не лише в ліфті, а й в модулі пружньості підвіски, який ти збільшив (при нахилі "нижня" половина підвіски менше стискатиметься, а "верхня" більше розтискатиметься). При цьому кут перекидання може стати більшим (кращим).


Не згоден, повторюся (читай мій попередній допис), що при установці додаткових пружин підвіска стає твердішою, відповідно це посилює поперечну стабілізацію кузова, що лише зменшує критичний кут перекидання. Подібний ефект спостерігається і при накачуванні коліс, дехто помилково думає, що для збільшення кута перекидання потрібно спускати колеса розвантаженої сторони, але тести показують протилежне : http://www.off-road-drive.ru/archive/31 ... nie_krenom
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Olexa » Вів травня 17, 2011 12:39

Bobikus написав:Не згоден, повторюся (читай мій попередній допис), що при установці додаткових пружин підвіска стає твердішою, відповідно це посилює поперечну стабілізацію кузова, що лише зменшує критичний кут перекидання.

Я з тобою згоден, що при збільшенні цупкости підвіски машину важче перекинути, просто ти чомусь міряєш кут перекидання не від того. :)

Збільшення цього кута це краще, а не гірше, почитай статтю за наведеним тобою ж посиланням. ;)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Bobikus » Вів травня 17, 2011 13:29

Olexa написав:
Bobikus написав:Не згоден, повторюся (читай мій попередній допис), що при установці додаткових пружин підвіска стає твердішою, відповідно це посилює поперечну стабілізацію кузова, що лише зменшує критичний кут перекидання.

Я з тобою згоден, що при збільшенні цупкости підвіски машину важче перекинути, просто ти чомусь міряєш кут перекидання не від того. :)

Збільшення цього кута це краще, а не гірше, почитай статтю за наведеним тобою ж посиланням. ;)


Власне помилився, мав на увазі збільшення а написав зменшення :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Поперед.

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron