Вітаю, комради.
Після повороту коліс педаль гальм "подає до підлоги" тобто потрібно зробити декілька качків для появи гальм.
Пробіг машини 17000 км без нарікань.
Система гальм:
одноконтурна, із нижніми педалями, ГВУТ з ГАЗ24, дискові гальма обох мостів, ДОТ-4, жодних підтікань, шланги переднього мосту достатньої довжини й нещодавно замінені, ГУР від Е34 комплектно.
Передісторія.
З початку гальма стали зникати, якщо, як здавалося, кілька метрів проїхати заднім ходом. Таким чином взявши кілька вертикальних точок "Гаплика-2018" із загадковими гальмами, очкова кобра змусила зійти з дистанції.
У різний час було зроблено й перевірено наступне:
- ретельний огляд гальмівних супортів й колодок. Усі супорти ходять вільно, направляючі пальці змащені;
- ревізія маточин коліс. Три маточини мали послаблені підшипники й люфтили. Це дійсно могло спричиняти розведення колодок при русі заднім ходом. Усунув.
- прокачка гальмівної системи із заміною рідини;
- обхід ГВУТ перемичкою.
Усе марно!
Вчора випадково виявив, що гальма зникають виключно, якщо покрутити кермо!!!
Варто хоч раз повернути колеса від упору до упору, як педаль гальм падає! Чим більше крутиш кермо, тим більше потрібно зробити качків до зведення колодок.
Нарікань на ГУР, окрім появи підвивання у крайніх положеннях керма, нема.
Мій інженерний мозок не бачить жодного зв'язку між цими двома системами!
Цікаво буде знайти розгадку цього ребуса.
Приєднуйтесь, вислухаю будь-які здогадки. Наразі ідей відгадки не маю.