Модератор: Модераторы форума
+1, в котлет ТО це звична справа після кожних покатушок. У цивільному ж використанні з часом на план-шайбу крім повздовжних навантажень від гальмування додаються поперечні - від зносу та появи люфтів у ступиці. А показана конструкція навряд чи зможе витримати навантаження косих та поперечних зміщень при затиснутих колодках, хоч, повторюся, за те, що не відірве при гальмуванні на справному підшипнику ступиці можна бути спокійним.Pehota написав:На котлету может и пойдёт( и то не в горы), а на дороги общего пользования я бы не ставил.
АНДРИК написав:Видел на разных авто супорты ставят спереди, сзади и в верху тормозного диска. Как правильно?
Bobikus написав:+1, в котлет ТО це звична справа після кожних покатушок. У цивільному ж використанні з часом на план-шайбу крім повздовжних навантажень від гальмування додаються поперечні - від зносу та появи люфтів у ступиці. А показана конструкція навряд чи зможе витримати навантаження косих та поперечних зміщень при затиснутих колодках, хоч, повторюся, за те, що не відірве при гальмуванні на справному підшипнику ступиці можна бути спокійним.Pehota написав:На котлету может и пойдёт( и то не в горы), а на дороги общего пользования я бы не ставил.
Уазонутый написав:А сушествует вариант симбиоза дисковых тормозов и родных 15 дисков?
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість