Є рідний двигун після капіталки з потрісканими прокладками гільз (99% причина ця, оскільки потрошки почала сочитися вода у масло, після зняття та детального обстеження та повторної реставрації ГБЦ, заміни прокладок ітд) вода не перестала втікати, причому з кожним днем все більше, а потім взагалі рікою, що свідчить про швидке "промивання" підгільзової прокладки. Тріщини у блоку циліндрів виключені, оскільки потік води ріс повільно, він не залежить від температурних режимів. Двигун фізично знаходиться в Карпатах, всі отвори закриті, ззовні законсервований мастилом. Ціна 1000 грн + затрати на доставку (одна повторна реставрація ГБЦ коштувала мені близько 1000 грн з роботою. Решту, можна сказати віддаю в придачу
).