Модератор: Модераторы форума
Быстрый написав:http://www.youtube.com/watch?v=TIAmfSwDIkE&feature=related
Yalta_biker написав:И еще вопрос к умным людям - зачем на серьгах доп. отверстия? Можно еще сильнее отлифтовать?
На большей половине подготовленніх самураев именно такая S-образная тяга- у некоторых усиленая косынками...- видимо решение уже обкатаное...По остальному не берусь судить...Olexa написав:Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски?
Быстрый написав:На большей половине подготовленніх самураев именно такая S-образная тяга- у некоторых усиленая косынками...- видимо решение уже обкатаное...По остальному не берусь судить...Olexa написав:Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски?
Це вимушений хід, інакше ричаг впиратиметься в ресору а наконечнику не вистачить кута щоби нормально працювати. Очевидно йдеться про паралельність тяги до кінцевика наконечника.Olexa написав:Быстрый написав:http://www.youtube.com/watch?v=TIAmfSwDIkE&feature=related
Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски? Байдуже, якої форми тяга сошки (аби ні за що не чіплялась), що більший нахил прямого відрізку, що з’єднує кінці тяги сошки, то більше машина змінюватиме напрямок руху при ходах підвіски. Якщо вже хочеться побороти цей ефект, то треба з сошкою чаклувати, а краще опускати кермову машинку (раптом сошка пружинитиме).
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість