Что лучше, доп. лист рессоры или доп.пружины на задний мост?

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Что лучше, доп. лист рессоры или доп.пружины на задний мост?

Повідомлення dobrojelatel » Вів травня 13, 2008 23:26

что лучше-доп.лист рессоры или доп.пружины на задний мост патра?

Пользователю dobrojelatel ПЕРСОНАЛЬНОЕ ЗАМЕЧАНИЕ: согласно норм Сетевого Этикета, название темы должно быть информативным, и кратко отражать суть темы. Название "тр" таковым не является. Несоблюдение этой нормы создаёт неудобства другим участникам общения, и является неуважением по отношению к ним.

Модератор Olexa
не такий я вже і добрий,... чи добрий,... це питання мене дратує.
ntk/ О67 ЧЧ ОО 22 I
Аватар користувача
dobrojelatel
Член клуба
 
Повідомлення: 1436
З нами з: Нед лютого 10, 2008 1:36
Звідки: м. Вишневе
Телефон: 0674400221
Машина: 3163

Повідомлення Shurik » Вів травня 13, 2008 23:38

Комбинировання подвеска сложнее, но мягче.
Вот и решай :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

А что можно сделать с задней подвеской чтобы так не прыгал..

Повідомлення R@inman » Чет травня 15, 2008 20:53

А что можно сделать с задней подвеской чтобы так не прыгал 469??? :(
Аватар користувача
R@inman
Участник движения
 
Повідомлення: 786
З нами з: Вів березня 11, 2008 23:27
Звідки: Винница

Re: А что можно сделать с задней подвеской чтобы так не прыг

Повідомлення Вовчок » П'ят травня 16, 2008 9:41

R@inman написав:А что можно сделать с задней подвеской чтобы так не прыгал 469??? :(

Взяти на борт баласт, кілограмів 200. Без жартів. Всі інші способи, як каже Shurik, суттєво складніші: пом'якшувати ресори, дослідним шляхом добирати пружини потрібної довжини ходу та жорсткості, таким же шляхом добирать амортизатори, збирати то все докупи та розбирати стонадцять разів...
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

///

Повідомлення R@inman » П'ят травня 16, 2008 15:12

А как на счет спаренных аммортизаторов на заднем мосту?-(где-то видел)
Аватар користувача
R@inman
Участник движения
 
Повідомлення: 786
З нами з: Вів березня 11, 2008 23:27
Звідки: Винница

Re: ///

Повідомлення DeadLift » П'ят травня 16, 2008 15:31

R@inman написав:А как на счет спаренных аммортизаторов на заднем мосту?-(где-то видел)


Да хоть строенные! Аморты не убирают жесткость подвески - они ее придают!
"Не в силе Бог, а в правде!" (с) св.блгв.кн.Александр Невский
Аватар користувача
DeadLift
Участник движения
 
Повідомлення: 981
З нами з: П'ят травня 13, 2005 17:05
Звідки: Киев
Телефон: +380956000643
Машина: УАЗ-Хантер (модернизированный)

....

Повідомлення R@inman » Нед травня 18, 2008 20:10

А если лист из рессоры достать???
Аватар користувача
R@inman
Участник движения
 
Повідомлення: 786
З нами з: Вів березня 11, 2008 23:27
Звідки: Винница

Повідомлення bobik67 » Нед травня 18, 2008 21:50

Можна стабілізатори поставити на передній та задній міст,кидати на драбинах буде значно менше.
bobik67
Участник движения
 
Повідомлення: 266
З нами з: Чет березня 13, 2008 21:27
Звідки: Волынь.

Re: ....

Повідомлення Вовчок » Пон травня 19, 2008 7:37

R@inman написав:А если лист из рессоры достать???

Вантажопідйомність підвіски знизиться пропорційно кількості забраних листів. І на бездоріжжі частіше "пробиватиме" підвіску. Але стане трохи м'якше. :)
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

Повідомлення DeadLift » Пон травня 19, 2008 13:27

Я наоборот себе подвеску более жесткой делал. Потому что бобик лучше управляется на жесткой подвеске, что на дороге, что на бездоре. А вопрос комфорта внутри машины я решил установкой правильных спортивных сидений и ремней безопасности.
"Не в силе Бог, а в правде!" (с) св.блгв.кн.Александр Невский
Аватар користувача
DeadLift
Участник движения
 
Повідомлення: 981
З нами з: П'ят травня 13, 2005 17:05
Звідки: Киев
Телефон: +380956000643
Машина: УАЗ-Хантер (модернизированный)

Повідомлення SAPUN » Вів серпня 12, 2008 9:18

DeadLift написав:Я наоборот себе подвеску более жесткой делал. Потому что бобик лучше управляется на жесткой подвеске, что на дороге, что на бездоре. А вопрос комфорта внутри машины я решил установкой правильных спортивных сидений и ремней безопасности.

+1
- Штурман, где мы?
- В вытрезвителе.
- Нах такую точность, ты город скажи!
http://surgutoffroad.forum-bb.ru
Аватар користувача
SAPUN
Участник форума
 
Повідомлення: 65
З нами з: Пон серпня 11, 2008 21:54
Звідки: Россия Сургут

Re: ///

Повідомлення yuralev68 » Вів серпня 12, 2008 12:25

DeadLift написав:
R@inman написав:А как на счет спаренных аммортизаторов на заднем мосту?-(где-то видел)


Да хоть строенные! Аморты не убирают жесткость подвески - они ее придают!


Ну нє, спарені, або аморти від газ-53 жорсткість ресор звичайно не міняють, але при повернені ресори із стисненого положення в нормальний стан вони сповільнюють її хід і машина відповідно скаче менше. При цьому на малих ходах вони не дають машині розкачуватись і дають враження більшої жорсткості. І явно покращують керованість.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Drifter » Вів серпня 12, 2008 13:34

DeadLift написав:Я наоборот себе подвеску более жесткой делал. Потому что бобик лучше управляется на жесткой подвеске, что на дороге, что на бездоре. А вопрос комфорта внутри машины я решил установкой правильных спортивных сидений и ремней безопасности.

На дороге согласен, что управляется лучше, а на бездоре с жесткой подвеской резко уменьшаются ходы, и изменяется артикуляция не в лучшую сторону.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення yuralev68 » Вів серпня 12, 2008 15:17

Жорстка підвіска, це в першу чергу жорсткі пружини або ресори з малими ходами і вдповідно короткохідні , енергоємкі аморти.

Говорити про жорстку підвіску на УАЗ....не знаю, ніхто ж не міняє в меншу сторону ходи підвіски і не ставить жорсткіші ресори. Все вирішується підбором амортів. Якщо вони мають хід , як стандартні, але ходять в два рази тугіше, то артикуляція не поміняється, просто при швидких переїздах великих нерівностей міст може не встигати опускатись, але при проїзді скажем гармошки така підвіска буде краще працювати. Ставимо Ранчо з регулюванням з салону і маєм підвіску на всі випадки життя, правда гаманець різко зменшує свою вагу, а жінка вперто мовчить довгими зимовими вечорами....
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення MudMax » Вів серпня 12, 2008 17:28

yuralev68 написав:Ставимо Ранчо з регулюванням з салону і маєм підвіску на всі випадки життя, правда гаманець різко зменшує свою вагу, а жінка вперто мовчить довгими зимовими вечорами....

Ото таке?
Зображення
Може взяти собі поки ще не одружився :lol:
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість