Модератори: Shurik, Модераторы форума
Не дуже зрозумів, навіщо 16" диски? хіба як Фбел плануєш ставити.
Як на мене, дуже цікавою є ричажна підвіска "з дишлом".
Заздрю Сам мрію про газон.
Якщо так, прошу перемістити, я виходив з того, що це скоріше тусовка ніж важка праця.це мабудь все-таки краще в матчастину
Прийнятотак вони і на 15" становляться, тільки диски треба інші. А вибір гуми на 15" значно ширший.
Ага, я це вже продумував! Всі ставлять діски з другим вильотом. Їм по Києву їздить, то нема проблем! А я використовую свою машину і в болоті. І всякі мінусові диски +розширітєлі колії, я повідкидав! Бо я борюся за кожний міліметер кліренса!!!! А оставить відкритим бортовий редудуктор... і в колію чи болото! Я зробив так- вояки ширші за колгоспи на 6см. + на них колгоспні ступиці (це нада для діскових) вони тож ширші на 6см. А це дало розширення 12см. потом діски від Соболя, вони з вильтом в середину. Шо маєм- ширину колії ширшу за рідні колгоспи, а бортові повністю сховані в колесі, колесо понятне діло ямку для себе ріже.Mykola STARyy написав:Прийнятотак вони і на 15" становляться, тільки диски треба інші. А вибір гуми на 15" значно ширший.
Бач Дві голови таки краще ніж одна! Я думав що все на щот цого передумав, Оказується ще багато є плюсів! І ще, хай там що кажуть, а гума мусить стоять вузька! Всі ставлять по ширшу, притом на пісок, торф виїжають 1 раз в жизні. А в болото, глину нада повужчу розину!Mykola STARyy написав:Руслан, мені ще в собольїх дисках подобається, що гарні, дешеві, безкамерні, ну і міцніші від рідних (з виду).
Ну конешно. На КрАЗ 255 говорят БОЛОТНИК ,именно по причине его сверх узкой резины, да и на всех болотоходных тракторах стараются ставить как можно узкую гусеницу. Вершина технической мысли .ШАМПАНЬ написав:[А в болото, глину нада повужчу розину!
Я не знаю яка в тебе гума, але хотілося б на практиці тобі показать яка краща. Я канєшно розумію розумних американців, які продають свої лапті (їм же нада гроші) для ще "розумніших" джиперів, які їздять ТІЛЬКИ ПО ПІСКУ І ТОРФІ, а вріллю, грязь, чорнозем, сніг, глину, не з"їжають. І геть не розумію тих конструкторів на заводах УАЗа, ніви, вілліса, ленд- ровера, ГАЗ 69, луази і т,д, які ставили на свої серійні джипи ТІЛЬКИ вузьку гуму!!!! Один казав "ну тупиє", ніякої тех мислі!be single wolf написав:Ну конешно. На КрАЗ 255 говорят БОЛОТНИК ,именно по причине его сверх узкой резины, да и на всех болотоходных тракторах стараются ставить как можно узкую гусеницу. Вершина технической мысли .ШАМПАНЬ написав:[А в болото, глину нада повужчу розину!
Дімон хто ж спорить за колгоспи. Але широка гума- це спец гума, яка в наших умовах практично не використовується по своїй прямій пренадлєжності. Взять Шніву і стареньку нивку, 100% гарантія шо Шніва останеться далеко по заду. А чого? машини одінакові, а розина різна! Як не крути а машині треба по чомусь їхать, по желє вона не поїде! А пісок, дерн на торфяниках, тут вузьку розину можна вткнуть в одне місце. А в грязі чим ширша гума тим більший горб грязі перед себе горне, тут уже втикай туда ж широку, але вона туда влазитеме наабагато важче!DIMON написав:Руслан, с тобой почти согласен, на "Добром" обсуждали уже, но не забывай что колхозы на узкой резине будут по жизнено на мостах сидеть, на порталах с этим проще
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість