Техосмотр. Апрель 2011...

Тут говорим обо всём, что не вписывается в тематику других разделов

Модератори: Shurik, Модераторы форума

Техосмотр. Апрель 2011...

Повідомлення Goosehunt » Пон квітня 18, 2011 18:04

15.04.2011 16:16
В Украине отменяют обязательный техосмотр автомобилей.

В Украине отменяют обязательный техосмотр автомобилей.
В Украине отменяют обязательный техосмотр автомобилей
Президент Украины Виктор Янукович считает, что если закон нарушают большинство граждан, то проблема не в гражданах, а в законе. Руководствуясь этой логикой, президент высказался за то, чтобы отменить обязательный техосмотр автомобилей, поскольку 90% автовладельцев все равно покупают талоны ТО.

Законопроект "О внесении изменений к некоторым законодательным актам Украины по ликвидации чрезмерного государственного регулирования в сфере автомобильных перевозок" предусматривает отмену обязательного государственного техосмотра и ликвидацию такого пережитка советского времени как "талон о прохождении ТО". Законопроект уже внесен для рассмотрения в Верховную раду Украины.

Позицию главы государства озвучила советник президента, представитель в Конституционном суде Елена Лукаш. Она считает, что с рассмотрением данного документа в парламенте "не будет проблем", и он вступит в силу после принятия "через несколько месяцев", как только местное ГАИ будет готова к нововведению.

Техосмотр останется обязательным только для коммерческого транспорта, который используется для перевозки людей и грузов.
Честно говоря, увидев это в нэте и по ТВ-не поверил.
Господа, кто и что слышал по данному поводу?
На сколько это правдиво? :shock:
Умное выражение лица - это ещё не признак ума... Именно с этим выражением лица делаются все глупости на земле.
________________________
ВАЗ 2121 Нива
Аватар користувача
Goosehunt
Участник форума
 
Повідомлення: 73
З нами з: Суб квітня 02, 2011 12:16
Звідки: Полтавская область
Машина: ВАЗ2121

Повідомлення Pehota » Пон квітня 18, 2011 18:47

Теоретически это не первоапрельская шутка, не забывайте где мы живём.Поступило предложение от г-на Бродского о том, что-бы ТО проводили частные СТО и это фиксировалось на видео, затем с актом ТО ГАИ. Что б мы потом не рыдали за любимыми гайцами.....
Востаннє редагувалось Pehota в Пон квітня 18, 2011 18:53, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Pehota
Участник форума
 
Повідомлення: 129
З нами з: Суб травня 02, 2009 8:27
Звідки: Хмельницкий

Повідомлення Olexa » Пон квітня 18, 2011 18:54

http://www.president.gov.ua/news/19824.html

Поданий Президентом до Верховної Ради в якості невідкладного для позачергового розгляду законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень» насамперед передбачає:

скасування обов'язкового технічного огляду для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях;

суттєве спрощення порядку проходження обов'язкового технічного контролю для інших транспортних засобів;

усунення Державтоінспекції МВС України від проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів та передачу цих повноважень суб'єктам господарювання;

скасування вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на керування транспортним засобом.

Слід зазначити, що законопроектом передбачається внесення змін до Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про міліцію», «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», «Про страхування», а також до Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Зокрема, змінами до Закону України «Про дорожній рух» пропонується:

1) заміна існуючого архаїчного державного технічного огляду на обов'язковий технічний контроль транспортних засобів, який передбачає спрощену та прозору процедуру його проходження лише окремими категоріями автомобілів;

2) звільнення від проходження обов'язкового технічного контролю:

легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім автомобілів таксі та тих, що використовуються у комерційних цілях), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби – незалежно від строку експлуатації;

легкові автомобілі, що використовуються у комерційних цілях, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них – зі строком експлуатації до двох років.­

Отже, громадяни, юридичні особи, які є власниками зазначених транспортних засобів, вже не сплачуватимуть будь-яких коштів, не вистоюватимуть черги заради одержання талона про проходження державного технічного огляду, який за нинішньої системи проходження технічного огляду не є гарантією технічної справності автомобіля.

Слід наголосити, що пропоноване звільнення від проходження обов'язкового технічного контролю жодним чином не стосуватиметься транспортних засобів, що використовуються для автомобільних перевозок людей, вантажів, зокрема небезпечних.

Так, для інших категорій автомобілів передбачається на законодавчому рівні визначити таку періодичність проходження обов'язкового технічного контролю:

для легкових автомобілів, що використовуються у комерційних цілях, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки­ – кожні два роки;

для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни,
причепів до них та автомобілів таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;

для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік;

3) просту процедуру одержання права на проведення обов'язкового технічного контролю – будь-якими суб'єктами господарювання, які мають обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища (суб'єкти обов'язкового технічного контролю).

При цьому для одержання суб'єктами обов'язкового технічного контролю (це будуть суб'єкти підприємницької діяльності) відповідного права необхідно буде лише подати документи, що підтверджуватимуть наявність у них на праві власності або користування обладнання, що дозволяє перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

У такий спосіб буде ліквідована існуюча система уповноваження суб'єктів господарювання на проведення обов'язкового технічного контролю, яка передбачає складну і непрозору процедуру.

Отже, кожен суб'єкт підприємницької діяльності, який має належне обладнання, після набрання чинності Законом, про проект якого йдеться, зможе одержати право на проведення обов'язкового технічного контролю;

4) законодавче визначення вичерпного переліку елементів автомобіля, які перевірятимуться під час проведення обов'язкового технічного контролю. Це:

системи гальмового і рульового керування;

зовнішні світлові прилади;

пневматичні шини та колеса;

світлопропускання скла;

газобалонне обладнання (за наявності);

інші елементи у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Елементи автомобіля, які жодним чином не пов'язані з безпекою дорожнього руху та охороною навколишнього середовища, під час проведення обов'язкового технічного контролю перевірятися не будуть;

5) покладення на Кабінет Міністрів України визначення порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів;

6) запровадження (замість нині чинного талону про проходження державного технічного огляду) складення суб'єктом проведення обов'язкового технічного контролю на кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, протоколу перевірки його технічного стану, який видаватиметься водієві транспортного засобу.

Для здійснення контролю за проходженням, проведенням обов'язкового технічного контролю законопроектом пропонується запровадити загальнодержавну базу даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів. Передбачається, що ця база формуватиметься на підставі інформації від суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю (про результати перевірки технічного стану транспортних засобів) та від страховиків (про укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю). Формування бази покладається на Державтоінспекції.

Забезпечення суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю бланками названих вище протоколів, а також доступом до зазначеної загальнодержавної бази даних здійснюватиметься на платній основі.

Визначення порядку забезпечення суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю зазначеними бланками, доступом до загальнодержавної бази даних та розміру плати за надання таких послуг пропонується віднести до компетенції Кабінету Міністру України;

7) позбавлення Державтоінспекції невластивих їй функцій і обмеження її повноважень у сфері технічного контролю транспортних засобів лише веденням реєстру суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю та формуванням загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.

Пропонованими змінами до Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт» пропонується скасувати:

існуючий на сьогодні обов'язок водія (якщо він не є власником транспортного засобу) мати при собі нотаріально посвідчену довіреність на право керування таким автомобілем

вимогу для водіїв автомобілів, що здійснюються транспортні перевозки, щодо обов'язкової наявності дорожнього (маршрутного) листа і документів на вантаж, що перевозиться.

Пропонується застосувати сучасний світовий підхід до вирішення цього питання – для керування автомобілем водієві буде достатньо мати при собі посвідчення водія та реєстраційний документ на автомобіль.

Змінами до Закону України «Про страхування» передбачається зобов'язати страховиків укладати договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, лише за умови проходження зазначеними транспортними засобами обов'язкового технічного контролю, якщо вони згідно з протоколом перевірки технічного стану визнані технічно справними. Таким чином, вони стають складовою механізму забезпечення проходження обов'язкового технічного контролю тими автомобілями, для яких це є обов'язковим.

Іншою складовою цього механізму є положення законопроекту, за яким договори обов'язкового страхування можуть укладатимуться на строк, що не перевищує строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух».

Водночас пропонованими змінами до Кодексу про адміністративні правопорушення України встановлюється відповідальність посадових осіб страховиків за укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, та видачу спеціального знака державного зразка без відповідного документа про технічну справність транспортного засобу.

Змінами до Закону України «Про міліцію» встановлюється детальний вичерпний перелік підстав для зупинення працівниками міліції транспортних засобів, що унеможливлює його суб'єктивне трактування.

При цьому передбачається зобов'язання для працівника підрозділу міліції обов'язково повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Айри » Пон квітня 18, 2011 18:56

Очередной популизм.
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Olexa » Пон квітня 18, 2011 19:00

Айри написав:Очередной популизм.

Думаєш, провалять?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Goosehunt » Пон квітня 18, 2011 19:08

Другими словами, этот законопроект реален, но ещё не в силе?
Умное выражение лица - это ещё не признак ума... Именно с этим выражением лица делаются все глупости на земле.
________________________
ВАЗ 2121 Нива
Аватар користувача
Goosehunt
Участник форума
 
Повідомлення: 73
З нами з: Суб квітня 02, 2011 12:16
Звідки: Полтавская область
Машина: ВАЗ2121

Повідомлення Olexa » Пон квітня 18, 2011 19:12

Goosehunt написав:Другими словами, этот законопроект реален, но ещё не в силе?

Він внесений до ВР (якщо вірити процитованому), його мають включити до порядку денного, проголосувати За, його має підписати Спікер ВР, а відтак Президент, і зареєструвати Міністерство юстиції. І ще в ньому може бути вказано, з якого моменту він вступає в силу. Я так думаю.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Пон квітня 18, 2011 19:19

А, пропустив ще розгляд профільним комітетом ВР, який надасть свої рекомендації ВР (наприклад, прийняти в цілому, прийняти в першому читанні, відправити на доопрацювання тощо).

Ось цей законопроект на сайті ВР: http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=40171

Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень

Номер, дата реєстрації: 8397 від 15.04.2011
Сесія реєстрації: 8 сесія VI скликання
Суб'єкт законодавчої ініціативи: Президент України
Ініціатор(и) законопроекту: Янукович В.Ф. Президент України
Головний комітет: Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності

Інші комітети: Комітет з питань транспорту і зв'язку
Комітет з питань правової політики
Комітет з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики
Комітет з питань бюджету
Комітет з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України
Комітет з питань європейської інтеграції

Текст законопроекту та супровідні документи:
Проект Закону 15.04.2011
Подання 15.04.2011
Пояснювальна записка 15.04.2011
Порівняльна таблиця 15.04.2011

Документи, пов'язані із роботою над законопроектом:

Проходження законопроекту
Останній стан: Опрацьовується в комітеті
Останній етап проходження: Передано на розгляд комітету (18.04.2011)

Хронологія розгляду законопроекту

Результати голосування
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Пон квітня 18, 2011 19:36

Ось цей законопроект стоїть першим у переліку для включення до порядку денного сесії на завтра: http://www.rada.gov.ua/zakon/new/WR/WR190411.htm

Охочі вмикають брехунці %)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Goosehunt » Пон квітня 18, 2011 21:25

Дай Бог, что бы в ВР не начали подсчитывать сколько они потеряют $ на этом законе... :lol:
Умное выражение лица - это ещё не признак ума... Именно с этим выражением лица делаются все глупости на земле.
________________________
ВАЗ 2121 Нива
Аватар користувача
Goosehunt
Участник форума
 
Повідомлення: 73
З нами з: Суб квітня 02, 2011 12:16
Звідки: Полтавская область
Машина: ВАЗ2121

Повідомлення Саид » Пон квітня 18, 2011 21:36

Мне напомнило старый анекдот: "І знаю, що Сірко... І бачу, що Сірко..." Так и я - чувствую, что где-то "налюблюють", а где - пока не пойму. :)
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Повідомлення Voditel » Пон квітня 18, 2011 21:54

Goosehunt написав:Дай Бог, что бы в ВР не начали подсчитывать сколько они потеряют $ на этом законе... :lol:


Или приобретут :D

Когда у меня были маршрутки было такое как квартальный ТО, вот его и введут.
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Olexa » Вів квітня 19, 2011 12:41

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=40171
Останній етап проходження: Включено до порядку денного (19.04.2011)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Айри » Вів квітня 19, 2011 12:55

19.04.2011 10:40:10
Рішення прийнято
За-264 Проти-0 Утрим.-0 Не гол.-134 Всього-398


Теперь осталось дождаться в чем подвох и чем это вылезет...
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Olexa » Вів квітня 19, 2011 13:00

Айри написав:Теперь осталось дождаться в чем подвох

А ви вже пошукали у тексті прийнятого документу?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Далі

Повернутись до Круглый стол

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість